klasse 3 maar waar?
klasse 3 maar waar?
Ik heb een klasse 3 alarm met certificaat maar ik kan nergens de sirene ontdekken ? bij vorige auto's zat ie inde motorruimte weet iemand waar ik hem kan vinden ? 
Re: klasse 3 maar waar?
Laat em lekker af gaan, en dan ff op je gehoor zoeken 
Alarm zit sowieso voorin, dat weet ik wel ..
Ik meende links voorin.
Ik meende links voorin.
Sirene zit ergens achterin de pollenfilter behuizing: http://www.my330i.com/photo.php?f=mod8n. als je het pollen filter en de behuizing verwijderde zul je de sirene gaan vinden (aan de passagiers kant)
Ok bedankt en hoe laat ik hem af gaan ?
Is dat een serieuze vraag???
Neem toch wel aan dat je weet waarvoor een alarm is. Dus gewoon aanzetten en een deur/motorkap/kofferklep met de sleutel openen.
Neem toch wel aan dat je weet waarvoor een alarm is. Dus gewoon aanzetten en een deur/motorkap/kofferklep met de sleutel openen.
Nou daarom vraag ik het gaat dus niet af als ik hem met de sleutel openPIR3lly schreef:Is dat een serieuze vraag???
-
Griffendahl
Auto afsluiten (rode bolletje aan je spiegel moet dan gaan knipperen) met een raam open en dan je hand naar binnen steken
er zit een rood lampje ergens in me dashboard die knipperd wel maar alarm gaat dus niet af als ik met de sleutel mn deuren open
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- yourenotmytype
sorry? ik heb wel een rood lampje op mn dashboard... bij mn business cd radio. Ik heb dan ook wEl een rood knipperend lampje onder mn binnenspiegel. Dat lijkt me beter aan te geven of je een OEM alarm heb geinstalleerd... 
merk unknown , scm goedgekeurd alarm heb certificaat en stickers op mn ramen .
Snap er niks van
Snap er niks van
Opt1mus schreef:als je een rood lampje in je dash hebt heb je geen OEM alarm
Daar ben ik het niet mee eens.
Als je een automatisch dimmende spiegel hebt zit er in je middenconsole tussen je handrem en
de versnellingspook een roo ledje.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ik ken alleen OEM alarm, met een clownsneus.
Als de spiegel niet autodimmend is, dan moet je volgens de handleiding een kwartslag aan de neus draaien om de spiegel te dimmen. (en da's geen grapje)
Als de spiegel niet autodimmend is, dan moet je volgens de handleiding een kwartslag aan de neus draaien om de spiegel te dimmen. (en da's geen grapje)