Als ik in mijn wagen stap en de airco op bijv 19 graden instel, dan komt er heerlijk koude lucht uit de ventilator. Als het redelijk warm is in de wagen, dan verschijnen er meer streepjes in het display van de ventilator en komt er ook daadwerkelijk meer lucht uit de roosters. Helemaal zoals het hoort dus
Echter.... als ik een minuut of 15 heb gereden, dan komt er helemaal geen lucht meer uit de roosters, hoewel er nog steeds voldoende streepjes in het display van de ventilator staan.
Als ik dan de airco uitzet, komt er na ongeveer 10 seconde weer lucht uit de roosters. Zo veel als het aantal streepjes aangeeft. Als ik dan de airco weer aanzet, doet deze het weer normaal voor zo'n 15 minuten
Als de ventilator het niet doet en ik zet handmatig het aantal streepjes voor de ventilator omhoog, dan hoor je wel meer lucht verplaatst worden (dus de ventilator gaat wel harder), maar het komt niet in de wagen.
Ik heb echt geen idee wat dit kan zijn. Hopelijk heeft een van jullie hier ervaring mee, of weet toevallig wat dit kan zijn!