Bij deze stel ik me uiteindelijk dan ook maar even voor
Ik ben dus Michel, 21 jaartjes en wonende in Limburg.
Na ruim een jaar een E36 316I op gas gereden te hebben, was het tijd voor een nieuwe auto. Uiteraard weer een BMW. Omdat ik zon 2.500 tot 3.000 km per maand rijd, prive en zakelijk, was ik weer aant kijken voor een auto op gas.
Zo'n 3 maanden geleden had ik een mooie 318CI op gas uit 2002 gezien, maar na een uitgebreid topic over gas en diesel heb ik toch besloten om verder te kijken.
Nu ben ik vorige week een mooie 330D Sedan uit 08-2003 tegengekomen en deze ook vrijwel direct aangeschaft.
Mijn vorige bmw, E36:
Oud voor nieuw:

Mijn huidige 330D
Betere fotos komen nog, mijn pa is op vakantie met de camera, dus heb even mijn phone moeten gebruiken (|
De auto is niet helemaal in de staat waar ik hem in wil hebben.
Kleine dingetjes ga ik de komende weken her en der vervangen, (silvervisions, CCFL ringen e.d.)
grote updates komen later (cq zwart dak, velgen, CSL trunklid wellicht?, MtechII bumperset met Rieger lip, M3 hood, Rockford fosgate audio systeempje.. verzin maar verder). Alles op zijn tijd natuurlijk, omdat ook bij mij het geld niet op de rug groeit
Ik ben zelf een fan van orgineel BMW, dus ik ga er iets moois van proberen te maken