Zoals ik al zei in het voorstel topic ben ik nu bijna anderhalf jaar in het bezit van mijn e46. Rijdt er nog steeds met heel veel plezier mee. Had em gister fijn gewassen en gecleand. Daar is alleen niets meer van te zien door dat lekkere weer hier, dus mijn excuses voor de niet blinkende velgen

Wat stats op een rij-tje:
Type: 330CD Coupe
Bouwjaar: 10-2003
Kleur: Black Sapphire Metallic
Vermogen: 150kw/204pk
19" Evolution S038 8,5j voor 9,5j achter met Uniroyal rainsport II banden
Handgeschakelde 6-bak
Leder M-stuur
M-pookje
Alarm Klasse III
Electrisch schuif/kanteldakje
Zonnerolgordijn
Sportstoelen halfleer electrisch verstelbaar met memory
Antraciet interieur met carboninleg
PDC (voor de vrouw

DSC (met knopje om em uit te schakelen ;D )
Regensensor
Xenon verlichting
Automatische airco
Vast nog wel wat kleine dingen vergeten...Heb al heel wat leuke mod's gespot hier op het forum, maar tips voor leuke (enigzins betaalbare) mod's zijn zeer welkom!!
* Update 19-09-2009 *
Zo..na lekker een weekje op tenerife te zijn geweest, de auto gisteren opgehaald bij de garage..was na het zien van een 535d m-sport helemaal verliefd geworden op de getinte ramen achter..informatie opgevraagd op de achter ramen te laten coaten..+-€ 900,-...dat ging em dus niet worden...heb uiteindelijk gekozen om ze te beplakken met een speciale folie en dat scheelde enorm in de prijs...het is uiteraard niet hetzelfde al de orginal getinte ramen maar het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf...
Verder heb ik nu nog op mijn verlanglijstje staan:
* Short-Shift pookje
* Zwarte nieren (kan iemand mij vertellen of deze oem te krijgen zijn of dat er alleen namaak zwarte nieren bestaan)
* Update 25-4-2010 *
Helaas waren de foto's een tijdje geleden door mijnalbum.nl verwijderd. Heb weer even de tijd genomen en ze staan er weer. Gelijk even een fototje toegevoegd van de zomerwielen....en nog snel even een kiekje van mijn ander speeltje...