Slot links voor defect

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Joopst

Slot links voor defect

Bericht door Joopst » 15 mar 2021, 11:16

Beste,

Donderdag ben ik eigenaar geworden van een 320i. Hoewel de auto motorisch en van buiten in zeer goede staat is zijn er een aantal dingen waar ik mij aan stoor.

Een van deze dingen is het slot aan de bestuurders kant. Deze is op geen enkele manier aan te sturen. Knopjes op sleutel doen niks, knop op het dashboard doet niks, en ook de sleutel in de deur steken heeft geen effect.

Aangezien de sleutel in het portier steken ook geen effect heeft ging ik er al vanuit dat het niet de zekeringen waren. Deze heb ik alsnog uit voorzorg wel vervangen door de aangeraden 20.

Nu is mijn vraag aan u als ik nog iets over het hoofd heb gekeken voor ik het hele deurpaneel er uit sloop om een nieuw slot in te bouwen.

Met vriendelijke groet,

Source

Re: Slot links voor defect

Bericht door Source » 15 mar 2021, 18:23

Gaat het pinnetje wel omhoog als je de deur opent met de sleutel of bedoel je dat de rest van de deuren niet ontgrendelen?
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||

Joopst

Bericht door Joopst » 15 mar 2021, 23:50

Excuses voor de late reactie.
Pinnetje gaat door de sleutel fysiek in het slot te steken ook niet omhoog of beneden.

Bij het gebruik van de knopjes op de sleutel hoor je bij de andere deuren ook een klik, dat doet deze deur niet.

Mvg
Laatst gewijzigd door mieske90 op 16 mar 2021, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het qoute van een vorig bericht is onnodig en dus ook niet toegestaan.

Source

Bericht door Source » 16 mar 2021, 09:30

Dan is er al eens aan de deur gewerkt want het pinnetje moet op z'n minst omhoog of omlaag gaan.
Ik zou het deurpaneel er af halen.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E90 / E91 / E92 / E93) Techniek”