Ik ga hier een beetje bijhouden voor jullie wat ik allemaal aan mijn auto verander.
Mijn auto is volledig omgebouwd van pre Lci naar Lci, inc cic navi en combox ( met bmw apps )
De auto was niet voorzien van mistlampen dus deze heb ik zelf geinstaleerd en de betrefende bekabeling naar de Frm getrokken en gecodeerd.
Ook is deze voorzien van een m-sport onderstel met Eibach pro kit & veerpoot lagers van een z4 ( -10 mm )
Met velgen vaan een f serie, die ik heb moeten laten aanpassen om passend te krijgen onder mijn auto.
De dakhemel en aanbouw delen zijn in het zwart gemonteerd, en me interieur lijsten zijn in alcantara gewrapt.
Ik heb ook een backup camera ingebouwd en gecodeerd in de originele cic interface ( in handsvat kofferklep )
Laatst heb ik mijn carter pakking & oliehuis pakking vervangen ( inc subframe drop ) en ook de bougies en olie zijn uiteraard vervangen.
Lijstje met onderdelen die vervangen zijn ivm met mijn lci ombouw :
Motorkap
voorbumper
spiegels
koplampen
kofferklep
achterlichten
Cic & combox
Volledig herspuiten
Mijn volgende project word een motorswap waar ik van een n46b20b ( 4 cilinder ) naar een n52b30 ( 6 cilinder ) zal gaan.
Dit brengt de nodige uitdagingen met zich mee en zal dit in een aparte post hieronder posten.
Wat foto's van de boven genoemde dingen:
Voor,

Na,