Toni - Van Clio naar Bmw

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
martist

Toni - Van Clio naar Bmw

Bericht door martist » 13 jul 2019, 10:23

Goedendag,

Ik ben Toni en sinds kort heb zijn mijn vrouw en ik trotse eigenaar van een BMW 316i uit 96 met 63000 km op de teller.
De auto heeft altijd binnen gestaan en is van een ouder echtpaar geweest (onderhoud en historie aantoonbaar).

Ik zocht eigenlijk een goedkoop wagentje voor mijn vrouw, na het overlijden van haar oudere Clio.
Helaas wordt er voor weinig geld ook veel rotzooi aangeboden, en na mijn zoektocht en wat bezichtigingen kwam ik deze BMW tegen.

Okay, het is geen twee liter motor of groter, wat ik zelf eigenlijk wel leuker vind, maar het rijdt vrij zuinig, en in de staat waarin de auto verkeert kan ze nog wel jaren plezier hebben van deze auto.

Een forum met liefhebbers is fijn om wat meer te weten te komen over Bmw. Vandaar dat ik mezelf heb aangemeld.
Laatst gewijzigd door martist op 19 jul 2019, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Daytonawim

Re: Van Clio naar Bmw

Bericht door Daytonawim » 13 jul 2019, 14:09

Welkom hier :duim:

BMW heeft voor elk wat wils in het programma zitten, een leuke oude BMW kun je nog best heel blij mee zijn, dus lekker vertroetelen dat ding.

Wij zij natuurlijk erg benieuwd naar foto’s van je bolide :gekdoen:
Mitsubishi Outlander limited 2019 ( geen PEHV)
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E28 (M) 535iA 1984, 1986

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Toni - Van Clio naar Bmw

Bericht door mieske90 » 23 jul 2019, 18:54

Welkom Toni,

Zo die verhalen hoor je niet vaak, hopelijk is ook echt alles zoals het perfecte plaatsje zich voordoet.

Foto's van je wagen zien we hier natuurlijk altijd graag ;)

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E36 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”