Ik ben Oscar (of Ozzy) en heb sinds kort een E46 318i touring uit 2004. Ik was al langer op zoek naar een E46 omdat ik binnenkort veel kilometers moet gaan maken voor stage en een comfortabele en enigszins betaalbare auto wilde.
Na een paar bekeken te hebben kwam ik deze tegen en toch verliefd geworden, ondanks dat hij bij een twijfelachtige autohandelaar stond (een auto groothandel uit Soesterberg).
Na een paar uurtjes twijfelen toch besloten de auto diezelfde dag nog te gaan halen en inmiddels met veel plezier de eerste paar honderd kilometer gemaakt.

Over de auto:
- 237.XXX gelopen
- laatste bekende onderhoud: 202.000, verder geen facturen van het onderhoud, dus weet niet wat er allemaal aan gedaan is
Plannen:
- Groot onderhoud laten uitvoeren (iemand een goede tip voor omgeving Eindhoven? THS Automotive?)
- Android radio
Ik ben er erg blij en ook erg onder de indruk van de bouwkwaliteit van de auto. Het is mijn eerste BMW en ik ben tot nu toe erg blij met mijn keuze! Zijn er nog dingen waar ik op moet letten? Ik heb hem vrij blind en op gevoel gekocht....
Ben benieuwd naar de reacties!
Oscar