Sarah - e90 318/320 (in de toekomst)

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
srh92

Sarah - e90 318/320 (in de toekomst)

Bericht door srh92 » 23 dec 2018, 15:36

Goedemiddag!

Mijn naam is Sarah en ik kom uit de regio Den Haag en omstreken. Ik heb in het verleden een 318ti E46 gereden en op dit moment jammer genoeg een smart forFour. Ik ben nu hard op zoek naar een E90 liefst 318i anders 320i, maar kan op dit moment nog niks leuks vinden.

Via dit forum probeer ik me alvast voor te bereiden op het model en de eventuele aanpassingen die ik wellicht zou willen doen. In mijn zoektocht naar informatie ben ik dan ook op dit forum terecht gekomen.

Ik hoop dat ik nog veel mag opsteken en mochten jullie tips hebben over een leuke 318/320 hoor ik het graag. Ik heb ergens vernomen dat er verkoop topics zijn, maar ik heb deze helaas niet kunnen vinden.
:zwaai:

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Sarah - e90 318/320 (in de toekomst)

Bericht door mieske90 » 27 dec 2018, 14:43

Welkom Sarah,

Goede keus zo'n E90, ik zou persoonlijk voor de lci versie gaan, heeft toch wat mooiere details.
Succes met je zoektocht :duim:
Hou ons op de hoogte van je zoektocht ;)

Klopt er is een verkoop gedeelte, die komt pas vrij als een gebruiker zich heeft voorgesteld.
Dus als het goed is moet je hem nu kunnen zien, je kunt hem bijna onder aan de hoofd pagina vinden.

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je toekomstige E90 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”