Bleutooth of???
Bleutooth of???
Hallo allen.
Ik heb een e61 uit 05 de simpelste uitvoering met klein scherm. Er zit geen navigatie of telefoon op. Wel telefoonknop op het stuur en volgens de dealer wel voorbereid voor telefoon maar dat zou sterk verouderd zijn en geen optie om dat werkend te maken aldus de dealer.
Ik heb nog een paarot liggen maar wil eigenlijk niet een beeldscherm op mn dashbord erbij. Liefst orogineel een bleuthooth die dan werkend is met stuur en i drive. Is dit mogelijk en wat moet ik daar voor kopen? Zag op marktplaats bleutooth units voor bmw voor rond de 100 euro en zou volgens de verkoper plug and play zijn.
Wie kan mij helpen en eventueel dit aansluiten? Omgeving bussum
Heb ergens ook gelezen over een dension gateway 500 maar die kost al gauw 450 euro en dat is toch ook wel aan de prijs
Ik heb een e61 uit 05 de simpelste uitvoering met klein scherm. Er zit geen navigatie of telefoon op. Wel telefoonknop op het stuur en volgens de dealer wel voorbereid voor telefoon maar dat zou sterk verouderd zijn en geen optie om dat werkend te maken aldus de dealer.
Ik heb nog een paarot liggen maar wil eigenlijk niet een beeldscherm op mn dashbord erbij. Liefst orogineel een bleuthooth die dan werkend is met stuur en i drive. Is dit mogelijk en wat moet ik daar voor kopen? Zag op marktplaats bleutooth units voor bmw voor rond de 100 euro en zou volgens de verkoper plug and play zijn.
Wie kan mij helpen en eventueel dit aansluiten? Omgeving bussum
Heb ergens ook gelezen over een dension gateway 500 maar die kost al gauw 450 euro en dat is toch ook wel aan de prijs
Re: Bleutooth of???
Al die BT modules die je op MP ziet staan zijn simpele BT ontvangers die op je Aux komen.
Niks besturen met stuur enzo.
Dus gewoon via idrive Aux kiezen en dan de BT bron horen, niks meer en niks minder.
Dit zijn vaak goedkope ontvangers van een paar tientjes en het inbouwen stelt weinig voor, ook het coderen van de Aux input stelt niks voor.
Het is maar wat je wilt en wat je doel is.
Als je wilt bellen enzo dan is een parrot nog steeds een goede optie. Voor muziek en navi zou ik een android unit doen.
Niks besturen met stuur enzo.
Dus gewoon via idrive Aux kiezen en dan de BT bron horen, niks meer en niks minder.
Dit zijn vaak goedkope ontvangers van een paar tientjes en het inbouwen stelt weinig voor, ook het coderen van de Aux input stelt niks voor.
Het is maar wat je wilt en wat je doel is.
Als je wilt bellen enzo dan is een parrot nog steeds een goede optie. Voor muziek en navi zou ik een android unit doen.
Hoi,
Bekijk deze op eens op https://www.marktplaats.nl/a/auto-diver ... ousPage=lr echt een top kerel.
Hij kan alles
Suc6
Grtz
Jaco
Bekijk deze op eens op https://www.marktplaats.nl/a/auto-diver ... ousPage=lr echt een top kerel.
Hij kan alles

Suc6
Grtz
Jaco
Leuk, maar het blijft CCC en dus qua bluetooth ruk want volgens mij kan je er niks mee streamen.
Ook de navigatie van een CCC is erg 2004 en stelt weinig voor heden ten dage.
Ook de navigatie van een CCC is erg 2004 en stelt weinig voor heden ten dage.
En zo een “mulf”? Wat is dat?
de Bluetooth en inderdaad wat bmwonder zegt je kan er helaas niks mee streamen
Wat BMWonder zegt zo android unit is ook een mooie oplossing
https://www.youtube.com/watch?v=h5q3FlJ6dKU
op mp https://www.marktplaats.nl/a/auto-diver ... ousPage=lr
en op ali https://nl.aliexpress.com/item/8-8-Quad ... lsrc=aw.ds

https://www.youtube.com/watch?v=h5q3FlJ6dKU
op mp https://www.marktplaats.nl/a/auto-diver ... ousPage=lr
en op ali https://nl.aliexpress.com/item/8-8-Quad ... lsrc=aw.ds

Niks mee streamen? Je bedoelt muziek vanuit de telefoon? Als ik ermee zou kunnen bellen en gebeld worden en het gesprek loopt via de autospeakers zou ik al blioj zijn. Dan hoef ik geen extra parrotscherm ergens te plaatsen. En een extra aux weet ik niet of mijn bmw dat heeft, hij heeft ook geen wisselaar dus mn ipod zal wel niet aangesloten kunnen worden.
Ik wil de auto zo origineel mogelijk houden. En eerste prio is bellen. Zo een mulf ding staan op mp voor 100euro dat vind ik een bedrag waar ik wel overeen kom. Is dat plug en play? Of moeten er allerlei moeilijke coderingen door iemand uitgevoerd worden?
Ik wil de auto zo origineel mogelijk houden. En eerste prio is bellen. Zo een mulf ding staan op mp voor 100euro dat vind ik een bedrag waar ik wel overeen kom. Is dat plug en play? Of moeten er allerlei moeilijke coderingen door iemand uitgevoerd worden?
Ps zo een android ding is erg mooi maar 650 en dan nog erin dat zal ook minimaal 100 kosten, ik ben maar een eenvoudige harley monteur he. En op ali kopen voor 350 is niet gek maar wie sluit hem aan? Ikke ni.
inderdaad alleen maar bellen, en het gesprek is dan via de audiospeakers.
Of het plug en play is en dat je moet coderen dat weet ik niet...... sorry
Of het plug en play is en dat je moet coderen dat weet ik niet...... sorry
Hahahahah staat vast wel op youtube hoe je dat moet doenRob530 schreef:Ps zo een android ding is erg mooi maar 650 en dan nog erin dat zal ook minimaal 100 kosten, ik ben maar een eenvoudige harley monteur he. En op ali kopen voor 350 is niet gek maar wie sluit hem aan? Ikke ni.

Ieder CCC heeft Aux .. je moet hem alleen aan zetten.
Ik wil je er best mee helpen en doe het voor niks, stelt echt niks voor.
Kabeltje zal je wel fysiek in de CCC moeten drukken maar is ook best te doen. Kabel moet je wel kopen overigens.
MULF van BMW kan veel problemen geven en het is zeker niet plugnplay.
Als iemand dat voor je gaat doen dan gaat dat wat kosten plus de module erbij enzo.
De Android unit heb ik tot nu toe GEEN goede ervaringen mee met bellen over de speakers. Moet toegeven dat het mij weinig boeit en Navi streamen en YouTube en Spotify mij wel boeien en daar inmiddels alles vanaf weet.
Ik bel met mijn telefoon op speaker in die lekker stille E60.
Mijn smartphone op de draadloze lader en ik vind het prima.
Ik wil je er best mee helpen en doe het voor niks, stelt echt niks voor.
Kabeltje zal je wel fysiek in de CCC moeten drukken maar is ook best te doen. Kabel moet je wel kopen overigens.
MULF van BMW kan veel problemen geven en het is zeker niet plugnplay.
Als iemand dat voor je gaat doen dan gaat dat wat kosten plus de module erbij enzo.
De Android unit heb ik tot nu toe GEEN goede ervaringen mee met bellen over de speakers. Moet toegeven dat het mij weinig boeit en Navi streamen en YouTube en Spotify mij wel boeien en daar inmiddels alles vanaf weet.
Ik bel met mijn telefoon op speaker in die lekker stille E60.
Mijn smartphone op de draadloze lader en ik vind het prima.
Ok dus ipod is te doen mits hulp van bmwonder. Top. Wat voor kabel moet ik kopen? En bleutooth zal ik eens horen bij een elektronica.
Zie hier een kabel setup. Wordt verstuurd de hele wereld over en dat alles voor minder als 20 euro omgerekend.
Op Marktplaats staan dit soort kabels ook maar weet ik niet de kwaliteit ervan.
Las hier is over iemand die zo'n kabel had en het niet werkte.
Zullen vast mee mensen hier zijn met ervaring ?
Op Marktplaats staan dit soort kabels ook maar weet ik niet de kwaliteit ervan.
Las hier is over iemand die zo'n kabel had en het niet werkte.
Zullen vast mee mensen hier zijn met ervaring ?
Bijna niks van BMW is plug and play.
Bij de meeste opties moet de auto ingeleerd worden (coderen).
Aux kabel inbouwen is niet moeilijk, maar de navi computer moet eruit, evenals de sierlijst over de hele breedte.
In de Quadlok kabel moet je een 12 pin stekkertje losmaken en daar komen de 3 kabels van de aux kabel op.
Ik doe vaker aux kabels inbouwen en coderen. Stuur een PB als je prive bericht als je vragen hebt.
Bij de meeste opties moet de auto ingeleerd worden (coderen).
Aux kabel inbouwen is niet moeilijk, maar de navi computer moet eruit, evenals de sierlijst over de hele breedte.
In de Quadlok kabel moet je een 12 pin stekkertje losmaken en daar komen de 3 kabels van de aux kabel op.
Ik doe vaker aux kabels inbouwen en coderen. Stuur een PB als je prive bericht als je vragen hebt.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!