Welke lampen nodig in het interieur / dashboard van een E36
Welke lampen nodig in het interieur / dashboard van een E36
este mensen,
In mijn interieur zijn een aantal lampjes defect, ik dacht dat dit simpele 2w steeklampjes waren, fout dus, het zijn wel 2w lampjes maar kompleet met houder. Na een beetje shoppen schrok ik, € 12 voor een lampje, en ik heb er 5 nodig !!
https://www.offenga.nl/bmw-onderdelen/v ... urlamp-e36
Zijn er mensen die een andere optie hiervoor weten of gebruikt hebben of die lampjes ergens goedkoper weten.
Alvast bedankt,
Rob
In mijn interieur zijn een aantal lampjes defect, ik dacht dat dit simpele 2w steeklampjes waren, fout dus, het zijn wel 2w lampjes maar kompleet met houder. Na een beetje shoppen schrok ik, € 12 voor een lampje, en ik heb er 5 nodig !!
https://www.offenga.nl/bmw-onderdelen/v ... urlamp-e36
Zijn er mensen die een andere optie hiervoor weten of gebruikt hebben of die lampjes ergens goedkoper weten.
Alvast bedankt,
Rob
- BMWf20 2.0d
Re: Interieur lampjes
Is het lampje er niet gewoon uit te halen dan??
Zo ziet het er wel uit namelijk.
Edit, ben ff gaan googlen, maar is idd 1 geheel.
Prijs bij Offenga is niet heel hoog, op Ebay staan ze voor 22-24 dollar.
Je kunt ook ff op de sloop kijken, erg goedkoop, maar dan heb je wel een gebruikte.
Zo ziet het er wel uit namelijk.
Edit, ben ff gaan googlen, maar is idd 1 geheel.
Prijs bij Offenga is niet heel hoog, op Ebay staan ze voor 22-24 dollar.
Je kunt ook ff op de sloop kijken, erg goedkoop, maar dan heb je wel een gebruikte.
Welke lampjes zijn er allemaal kapot?
En weet je zeker dat het allemaal die is?
Kan er namelijk maar 3 of 4 in de hele auto bedenken
En weet je zeker dat het allemaal die is?
Kan er namelijk maar 3 of 4 in de hele auto bedenken
Bedankt voor jullie reactie, heb inmiddels een oplossing bedacht, vervang ze voor 1,2 watt ledjes.
Zijn de lampjes ook daadwerkelijk stuk? als er zoveel lampjes stuk zijn zou ik eerder een zekering verwachten.
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
Ja heb er een lampje uit gehaald, gloeispiraaltje is kapot, de rest ook. Gewoon ouderdom en door de vorige bewoner dus nooit wat aan gedaan.
Heb al heel wat 36's gezien, en het zijn 9 vd 10 keer gewoon de helft van de lampjes die in zijn leven gewoon nooit meer vervangen zijn idd, waardoor het haast lijkt dat je zekering gesprongen is
Ik heb zelf destijds toch maar even op een houtje gebeten, en meteen maar een shitload ingeslagen bij BMW. dikke 50eu aan verschillende type dashlampjes.v
Maar ben er wel weer vanaf de komende jaren!

Ik heb zelf destijds toch maar even op een houtje gebeten, en meteen maar een shitload ingeslagen bij BMW. dikke 50eu aan verschillende type dashlampjes.v

>>>>Showroom E36's<<<<