dit in verband met een nieuw project

liefst op korte termijn
bij voorbaat dank
nee helaas ,Assen sla ik over dit jaar(altijd hetzelfde en ik vind dat debmw altijd ongewaardeerd is daarzo)M3-Bart schreef:Gaaf zeg!! Lijkt me trouwens sowiezo leuk je weer eens te ontmoeten! Dus ik hoop inderdaad dat je auto voor de volgende meeting weer in orde is! Ben je ook aanwezig in Assen?
subframe is sterk genoeg,zelfs sterker dan de bekende subframes van de 328 die alsmaar scheurde.Steven S schreef:Ik wist niet dat je al een compressor erop had zitten maar wat je verteld kwa slijtage valt me dan toch redelijk mee, ik had meer slijtage verwacht. Hoe is het bij jou wagen opgelost met het subframe?
Btw nog één die me binnen schiet is Kelleners, zitten in Mönchengladbach, is wel Duitsland maar een stuk dichterbij.
valt niet veel te posten als ik bijvoorbeeld de supercharger inwissel voor een grotere type.die hebben toch dezelfdeAlpinaDrachten schreef:kun je niet eens wat project foto`s posten?
ben erg benieuwd. altijd gaaf dit soort projecten..
helaas vanwege de eztreme drukte op het werk vandaag geen tijd gehad om te bellen,heb ze vanavond maar een mail gestuurd dan bellen ze van zelf terug morgenSteven S schreef:wat zeiden ze bij g-power? eventuele oplossing gevonden?
Zo goedemorgen, 354pk op de wielen, zoveel?tomcaubo schreef:ik heb nu 354pk op de wielen