Bluetooth/aux module E60 sedan?

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
BMWF11

Bluetooth/aux module E60 sedan?

Bericht door BMWF11 » 05 dec 2016, 17:03

Goedendag,

Ik ga eind van de week kijken naar een BMW E60 sedan uit 09/2009.
Nu heb ik de verkoper gesproken, en er blijkt geen aux of usb aansluiting te zitten in de auto.

Nu is mijn vraag, om muziek vanaf mijn telefoon te spelen, is er met deze auto de mogelijkheid om op een nette manier (Liefst OEM) een bluetooth, aux of/en usb module te plaatsen, waarbij dit ook via de auto zelf te besturen is.
De E60 is voorzien van groot navigatie scherm, en het is de nieuwere versie. (Geen idee hoe dat heet?)
Ze noemen het in de advertentie, Navigatiesysteem professional.

Er zit overigens wel bluetooth telefoon voorbereiding in, maar de verkoper zei dat dat alleen voor het bellen is.
Ik neem aan dat dit ook ingeleerd moet worden in de computer zodat het ook op het scherm te vinden is.

Ik luister overigens geen CD's, misschien dat ze daar iets via kunnen aansluiten?

Ik zou graag willen weten:
- Wat zijn mijn opties met inbouwen en wat gaat dit ongeveer kosten?
- Waar kan ik dit het beste laten doen? Het moet wel goed gebeuren.

Alvast bedankt!

BMW_Lover
Contacteer:

Re: Bluetooth/aux module E60 sedan?

Bericht door BMW_Lover » 12 jan 2017, 22:22

Ik jeb zelf een Dension gateway laten inbouwen, ga daar eens naar op zoek. Je kan er een kabel bij kopen voor je telefoon maar er zit ook een usb aansluiting op. Ik heb daar een 60gb hardisk aan hangen met uren zo niet dagen muziek!
Light travels faster than sound...
which is why most people appear brilliant until you hear them.

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Audio, navigatie en iDrive”