daNpy - E46 318i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
daNpy
Contacteer:

daNpy - E46 318i

Bericht door daNpy » 16 feb 2009, 12:30

Hallo allemaal :)

Ik ben Danny Vleeshouwers, 26 jaar oud en kom uit Eindhoven.
Ik werk bij TTAI, een joint venture van TNO en TUV op het gebied van passieve veiligheid. Oftewel: auto's botsen is mijn werk (h)
Ik werk bij TTAI als electronicus. Dit houdt in dat de auto's of test-objecten worden voorzien van allerlei opnemers (voornamelijk versnelling, maar ook kracht/verplaatsing/druk etc), het meetsysteem wordt geprogrammeerd en klaar gemaakt voor de test. Na de test wordt alle data uit het meetsysteem gelezen en verwerkt.

Als hobby ben ik voorzitter van een vereniging genaamd AutoFans.nl.
AutoFans is een vereniging voor alle merken en types auto's. Het is een gezellige club uit alle hoeken van het land.
Met die vereniging organiseren we zeer regelmatig evenementen in binnen en buitenland. Het contact tussen alle leden verloopt (net als hier) hoofdzakelijk via een forum :)
Vanaf 2002 ben ik hier al mee bezig en we hebben al een flink aantal leuke meetings achter de rug. Ook voor dit jaar staan er weer heel wat leuke dingen op het programma.

Sinds februari 2005 heb ik mijn hobby-auto, een DAF 66 1300 Marathon Coupe uit 1973.
De auto is van een Berlijnse vrouw geweest en nog in zeer goede staat. Sinds hij in mijn bezit is is er het eea aan gedaan, zoals audio upgrades, verlaagd, sportstuur en noem maar op. De belangrijkste upgrades zijn sinds 1,5 jaar een 1400cc motor met 75pk (de 1300 had 59pk, gemeten in augustus 2005), openluchtfilter en handgemaakte uitlaat met 1 demper.
In combinatie met de Variomatic (dé ideaalste overbrenging die bestaat ;)) lekker vlot en heerlijk te berijden. Ook achterwielaangedreven, dus met nat weer het kontje opzij gooien is altijd wel grappig.
Afgelopen zomer ben ik er met mijn vriendin mee naar Italie geweest, dat was erg leuk.
Foto's van de DAF vind je hier.