Radio probleem!!

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
Stone-Danny

Radio probleem!!

Bericht door Stone-Danny » 13 feb 2009, 11:45

m'n radio sprong vanochtend ineens op "phone" (terwijl ik die er niet in heb) bij geen enkele knop gaf de radio een reactie. Dus heb ik hem even uit en weer aangezet toen kwam er "wait" in beeld te staan en wederom deed hij verder helemaal niks. Nou heb ik de garage gebeld en die zegt moet je de radiocode even opnieuw invoeren staat in de handleiding wel hoe dat moet! Heb de handleiding door gelezen maar kan nergens vinden hoe ik die radiocode moet invoeren!

Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn en hoe ik die radiocode kan invoeren??

mvg Danny

MindWarp

Re: Radio probleem!!

Bericht door MindWarp » 13 feb 2009, 14:47

Je zet er niet bij welke radio je hier mee bedoeld maar je kan proberen:

Afbeelding

Rechts naast het display zitten drie knoppen: '<', 'M', en '>'.
Druk nadat je de code hebt ingesteld op '>'.

Succes!
Afbeelding
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer - Bruce Lee"

Stone-Danny

Bericht door Stone-Danny » 14 feb 2009, 19:22

Dat is inderdaad wat makkelijker ja :) gaat om BMW Business Cd

freddy

Bericht door freddy » 15 feb 2009, 15:33

ik had gisteren PRECIES het zelfde probleem, phone in display daarna wiat en idd radio cd reageerde nergens op.

bij mij is het opgelost door de stekker van de nokia carkit tel houder even los te maken en weer terug te klikken. radio/cd deed het na los trkken van stekker meteen weer.

heb carkit er al ruimeen jaar in maar dit was de eerste keer dat ik dit verschijnsel meemaakte.

* je zei dat je geen tel in wagen hebt , maar heb je ook geen (erbrogen) carkit unit kasje ergens zitten die ooit ingebouwd is geweest maar nu afgesloten.

Stone-Danny

Bericht door Stone-Danny » 17 feb 2009, 21:01

Volgens de zaak waar ik hem gekocht heb niet! Maar krijg de indruk dat er een contactje ofzo los zit. Als ik door een scherpe bocht ga of over heel slecht wegdek rij dan springt hij op "phone" of hij valt gewoon helemaal uit of ik krijg alleen maar ruis. Heb zelfs al gehad dat alle speakers aan de bestuurderskant uitvielen!

Heb ook alweer contact gehad met de garage en kan hem donderdag daarheen brengen en gaan ze 't nakijken! Dus hopen dat het na donderdag verholpen is!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”