Martijn - E61 535d
Martijn - E61 535d
Hallo,
Eerst maar ff mezelf aankondigen.
Hoe ben ik bij bmw terecht gekomen....
Ik zal ergens beginnen, sinds er een gezinnetje is, moest ee een degelijke auto komen, liefst met bagageruimte.
Van de audi A4, naar de volvo v70 (ondertussen 3 kids), naar een audi a6. De audi deed het prima, maar had in 3 jaar toch het nodige onderhoud gehad. Hij had met in 2 vd 4 vakanties laten staan, 2x een turbo stuk. De 1e keer kon ik doorrijden, maar ging ie regelmatig in de noodloop. Naast een nieuwe koppeling en nog wat extra onderhoud kwam er een nieuwe storing bij. Het contactslot was (waarschijnlijk) niet helemaal goed meer, want hij had mij 2x stil laten staan, sleutel erin, deed niks meer. Gelukkig kende ik iemand met een VAG-com uitlees laptop, die 'm weer kon resetten. We waren het vertrouwen kwijt in deze a6.
De sprong naar de bimmer had ik altijd al een keer willen doen.
De verkoopkanalen goed bijgehouden en daar stond er 1, in Tolbert bij autoplaza. Een mooie 535d toering uit 2006 met 275 dkm op de teller. Kmstanden zeggen mij nooit zo veel, hoe was het onderhoud? Ik heb er een stuk in gereden en was eigenlijk al verkocht, ondanks dat het een rokers auto was en dat ie cosmetische schade heeft.
Ik ben met de bmw naar een garage gereden, die mij bekend kwam en heb er naar laten kijken...
Hij reed goed en leek goed onderhouden volgens de monteur.....
Nu heb ik hem ondertussen bijna 3 weken en geniet er erg van. Ik heb hem al helemaal laten cleanen, je haalt de rook er nooit 100% uit, maar ben met 95% best tevreden.......
Toch wel een paar vragen heb ik nog, maar die zal ik ergens anders posten.
Groet
Martijn
Eerst maar ff mezelf aankondigen.
Hoe ben ik bij bmw terecht gekomen....
Ik zal ergens beginnen, sinds er een gezinnetje is, moest ee een degelijke auto komen, liefst met bagageruimte.
Van de audi A4, naar de volvo v70 (ondertussen 3 kids), naar een audi a6. De audi deed het prima, maar had in 3 jaar toch het nodige onderhoud gehad. Hij had met in 2 vd 4 vakanties laten staan, 2x een turbo stuk. De 1e keer kon ik doorrijden, maar ging ie regelmatig in de noodloop. Naast een nieuwe koppeling en nog wat extra onderhoud kwam er een nieuwe storing bij. Het contactslot was (waarschijnlijk) niet helemaal goed meer, want hij had mij 2x stil laten staan, sleutel erin, deed niks meer. Gelukkig kende ik iemand met een VAG-com uitlees laptop, die 'm weer kon resetten. We waren het vertrouwen kwijt in deze a6.
De sprong naar de bimmer had ik altijd al een keer willen doen.
De verkoopkanalen goed bijgehouden en daar stond er 1, in Tolbert bij autoplaza. Een mooie 535d toering uit 2006 met 275 dkm op de teller. Kmstanden zeggen mij nooit zo veel, hoe was het onderhoud? Ik heb er een stuk in gereden en was eigenlijk al verkocht, ondanks dat het een rokers auto was en dat ie cosmetische schade heeft.
Ik ben met de bmw naar een garage gereden, die mij bekend kwam en heb er naar laten kijken...
Hij reed goed en leek goed onderhouden volgens de monteur.....
Nu heb ik hem ondertussen bijna 3 weken en geniet er erg van. Ik heb hem al helemaal laten cleanen, je haalt de rook er nooit 100% uit, maar ben met 95% best tevreden.......
Toch wel een paar vragen heb ik nog, maar die zal ik ergens anders posten.
Groet
Martijn
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: Martijn - E61 535d
Welkom Martijn,
Goed dat je bent overgestapt naar een echt merk
Zeer benieuwd naar foto's van je bmw
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E61 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren.
Goed dat je bent overgestapt naar een echt merk

Zeer benieuwd naar foto's van je bmw
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E61 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events

PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren.
Welkom Martijn!
Ik heb het 'kleine' broertje ook uit 2006
, er zijn wel wat bekende kwaaltjes van de E61 dus hopelijk zijn die al aangepakt of was je hier al van op de hoogte (oa wervelkleppen die je eruit wilt hebben, panoramadak kan voor veel problemen zorgen, slechte accu kan hele rare storingen geven).
Foto's zien we hier graag btw!
Veel plezier hier en met de bimmer
Ik heb het 'kleine' broertje ook uit 2006

Foto's zien we hier graag btw!
Veel plezier hier en met de bimmer

Gelijk heb je.
Helaas is de foto die ik wil uploaden vanaf mijn iPad te groot..., iemand een suggestie?
Helaas is de foto die ik wil uploaden vanaf mijn iPad te groot..., iemand een suggestie?
Paar foto's gemaakt:
Ik voeg ze toe als bijlage, maar dat gaat niet goed geloof ik....
Ik voeg ze toe als bijlage, maar dat gaat niet goed geloof ik....
Zie het topic wat Mieske (boven jouw reactie) doorstuurt 

Da's een beste overstap
Mooie keuze hoor. Wel inderdaad even naar de E61-kwaaltjes laten kijken!