E46 coupe bestuurders kant raam probleem!!

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Herman123

E46 coupe bestuurders kant raam probleem!!

Bericht door Herman123 » 12 apr 2016, 06:39

Ik heb een e46 coupe wanneer ik mijn deur open doe zakt mijn raam 1 cm zoals dat hoort en wanneer ik hem dicht gooi gaat hij niet terug omhoog af en toe wel als ik hem heel hard dicht gooi dan moet ik geluk hebben dat hij weer om hoog gaat anders zakt de raam tot de helft weer omlaag mijn centrale deurvergrendeling werkt wel als ik hem opslot doe wanneer ik hem open doe gaat de bestuurders kant niet mee open kan iemand mij helpen of tips geven !!!

sjonsjingels

Re: E46 coupe bestuurders kant raam probleem!!

Bericht door sjonsjingels » 12 apr 2016, 11:25

ik zou je bedrading nakijken die van je deur naar de auto gaan. bij de deur scharnier
rij niet harder, dan je bescherm engel vliegen kan

StefanRSW

Bericht door StefanRSW » 12 apr 2016, 20:02

Rijd je regelmatig met het raam open? In het verleden heb ik namelijk ook wel eens gehad dat nadat het raam open geweest is, deze circa een centimeter open blijft staan; hij sluit dus wel, maar niet tot aan de rand.

Als dat zo is, moet je raam even een stukje laten zakken, en vervolgens weer sluiten. Dan moet deze weer dicht gaan na het sluiten van de deur.

Robbrand89
Contacteer:

Bericht door Robbrand89 » 12 apr 2016, 20:32

Bij mijn vorige auto(Opel) moesten de eindstanden van de ramen ff ingeleerd worden nadat de accupolen los waren geweest. Een kwestie van een paar keer op en neer doen. Ik weet niet in hoeverre dit bij BMW ook nodig is maar je zou kunnen proberen om even je accu een tijdje los te gooien en dan je raam een paar keer open en dicht doen.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”