Ik hang hier al een tijdje rond en heb al een aantal foto's van mijn BMW en mijn verleden in het voorstel topic.
Een aantal manden verder ben ik dan eindelijk toegekomen aan mijn eerste mod. Na de aanschaf van winterbanden kon natuurlijk de aanschaf van een set zomerbanden + velgen niet uitblijven. Bij deze dus een kleine update met een voor én na foto.
Ik moest en zou de 313 styling velgen hebben én er niet de volle mep voor betalen (de nieuwprijs vind ik wat te veel van het goede, vooral als je er later schade aan krijgt). Ik heb dus regelmatig het internet afgezocht naar deze velgen en heb de huidige set in Duitsland gevonden voor een schappelijke prijs. Er moesten 4 nieuwe banden op wat ik persoonlijk geen probleem vond. Dan kan ik tenminste kiezen welke

Tegenwoordig mijn set winterwielen (Continental Wintercontact TS 850, hier nog met de oude bandjes):

Hier even snel wat foto's die ik genomen heb terwijl de auto aan de weg stond. Er zullen ongetwijfeld nog wel een keer betere foto's komen.
Voor de zomerbanden zijn het de Continental Sportcontact 5 geworden