Gordijn E46
Gordijn E46
Bestaat er een elektrisch gordijn voor de e46?
Een vriend van mij heeft een 5 serie 2002 en zit deze er standaard al in.
Maar nu ik op vakantie ga wil ik eigenlijk ook dit gordijn hebben in mijn eenvoudige 3.
Bestaat deze?
Is hij los ergens te koop?
Een vriend van mij heeft een 5 serie 2002 en zit deze er standaard al in.
Maar nu ik op vakantie ga wil ik eigenlijk ook dit gordijn hebben in mijn eenvoudige 3.
Bestaat deze?
Is hij los ergens te koop?
Re: Gordijn E46
Bedoel je zo'n zonwering in je achterruit?
Zo ja, dan bestaat deze...
Het zal alleen niet erg goedkoop zijn deze achteraf in je auto in te bouwen denk ik.
Zo ja, dan bestaat deze...
Het zal alleen niet erg goedkoop zijn deze achteraf in je auto in te bouwen denk ik.
quote verwijderd, het voorgaande bericht quoten maakt het forum onnodig onoverzichtelijk, je kunt beter de "plaats een reactie" button gebruiken als je een antwoord wilt plaatsen
Bijna Exact wat ik bedoel. Je drukt op een knop en er rolt of vouwt een gordijn open.Moderatoropmerking Farl
Hoopte dat het eenvoudig zou zijn. Wellicht weet iemand iets.
Anders maar van die opdruk dingen.
http://seddes.nl/carshades/catalog/bmw1 ... ducts_id=3
Iemand daar ervaring mee?
-
Griffendahl
Die rolgordijnen zijn er wel inderdaad, in twee soorten als ik me niet vergis.
Er is een elektrische, deze zal aardig wat werk zijn om in te bouwen, je zal dan ook een nieuw knoppenbalkje/hoedenplank en een hele berg kleine dingen moeten hebben. Echter heeft Bukko volgens mij een handbediend zonnegordijn ingebouwd. Lijkt mij een goed alternatief als je toch zo'n zonnescherm wilt en niet al het werk van het inbouwen van een elektrisch scherm wilt.
Er is een elektrische, deze zal aardig wat werk zijn om in te bouwen, je zal dan ook een nieuw knoppenbalkje/hoedenplank en een hele berg kleine dingen moeten hebben. Echter heeft Bukko volgens mij een handbediend zonnegordijn ingebouwd. Lijkt mij een goed alternatief als je toch zo'n zonnescherm wilt en niet al het werk van het inbouwen van een elektrisch scherm wilt.
Bedankt voor je reactie.
Ik heb inmiddels http://www.autospin.nl/ gebeld, blijt dat ze deze regelmatig hebben liggen.
Helaas nu niet in mijn kleur. (zwart) Inbouw doen ze ook. en de jonge die ik sprak heeft het al 2x eerder ingebouwd.
Het is nog geen zomer en nog niet warm, komt waarschijnlijk wel goed :-)
Ik heb inmiddels http://www.autospin.nl/ gebeld, blijt dat ze deze regelmatig hebben liggen.
Helaas nu niet in mijn kleur. (zwart) Inbouw doen ze ook. en de jonge die ik sprak heeft het al 2x eerder ingebouwd.
Het is nog geen zomer en nog niet warm, komt waarschijnlijk wel goed :-)
heeft hij de elektrische ingebouwd? of de handbediende?
zo een elektrische is wel vet als ik zo denk..
zo een elektrische is wel vet als ik zo denk..

-
Griffendahl
Bukko heeft een handbediende achteraf ingebouwd... Ik heb zelf de elektrische, maar die zit er al af-fabriek in 
Beter, maar ik wilde eigenlijk weten of die bij auto-spin de elektrische had ingebouwd of niet.. 
en ik neem aan dat alles tegelijk op en neer gaat?
en ik neem aan dat alles tegelijk op en neer gaat?

Die van mij ook, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik hem nauwelijks gebruikGriffendahl schreef:Bukko heeft een handbediende achteraf ingebouwd... Ik heb zelf de elektrische, maar die zit er al af-fabriek in
Bij mij zat deze er ook standaard in (elektrisch) en ik heb hem 1x gebruikt in oktober toen de zon een keer fel was achterin ach het is wel handig :> Het scherm stond ook omhoog toen ik hem ging bezichtigen (mijn oude auto staat op de achtergrond die rode Megane Coupe)
Ik heb begrepen dat de Executive uitvoering deze optie standaard heeft trouwens, die van mij is een Exe vandaar dat ik het heb uitgezocht.
Ik heb begrepen dat de Executive uitvoering deze optie standaard heeft trouwens, die van mij is een Exe vandaar dat ik het heb uitgezocht.
- Spoiler: Laat zien
helaas niet elke executive heeft hem..
zal auto-spin ook maar eens bellen over hoe en wat..
zal auto-spin ook maar eens bellen over hoe en wat..

- largeproject
- Contacteer:
Griffendahl schreef:Bukko heeft een handbediende achteraf ingebouwd... Ik heb zelf de elektrische, maar die zit er al af-fabriek in
Ppffff poser. (h)
-
Griffendahl
Ja, zo was het ook precies bedoeld
:>
Wilde daarmee aangeven dat ik hem wel heb maar dat ik niet tot in detail weet wat er bij achteraf inbouwen bij komt kijken
Wilde daarmee aangeven dat ik hem wel heb maar dat ik niet tot in detail weet wat er bij achteraf inbouwen bij komt kijken
Het is voor mij ook niet echt een zonnegordijn, maar het werkt supergoed als er iemand op je bumper gaat hangen. Gordijntjes dicht, nog geen afstand, remmen aantikken, nog geen afstand, vol in de remmen en een potje ernstig ruziemaken!!!!
Fijn ding!!
Fijn ding!!
-
Griffendahl
Ik ga niet verder dan stap 1, maar daarvoor werkt het echt uitstekend