sam e24 en e36

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
bmw volkel

sam e24 en e36

Bericht door bmw volkel » 18 dec 2015, 15:35

Hallo forum leden

Bij deze wil ik me voorstellen.
Ik ben 25 jaar, woon in volkel en ben in bezit van een bmw e24 635csi en een e36 328i
Ik rijd sinds mijn 18e bmw en ben vooral fan van de young en oldtimers
Op mijn 18e heb ik een e21 323i gekocht en deze 2 jaar later (waarvan nu veel spijt) verkocht en ben toen voor een maatje groter gegaan namelijk de e24 635csi. Deze is reeds overnieuw gespoten en is er flink wat aan vernieuwd.
Als dagelijks vervoer rijd ik inmiddels in mijn 2e e36 328i wat ik zelf toch een van de fijnst rijdende auto vind waar itot nu toe in gereden heb.

Aan de e36 moet het nodige onderhoud komende tijd gebeuren dus ik hoop hier met vragen terecht te kunnen en hoop daar waar nodig is ander te kunnen helpen met hun vragen

Ovanjole

Re: sam e24 en e36

Bericht door Ovanjole » 18 dec 2015, 17:44

Hey Sam

bedankt voor het voorstellen! leuk dat je je hebt aangemeld op ons bimmer forum!
had je probleem met je tellerbak al gelezen, hopelijk kan je het snel fxen.

voel je vrij om een showroom van je wagen(s) aan te maken, vinden we altijd leuk om te volgen zeker als er fotootjes bij staan!

mocht je vragen hebben kan je altijd terecht bij een van de moderators, zoek je iets dan werkt de zoekfunctie erg goed.

veel plezier en succes op het forum :duimen:

Olivier
Bimmerportal team

mieske90
BimmerPortal Team

Re: sam e24 en e36

Bericht door mieske90 » 19 dec 2015, 15:12

Welkom Sam,

Een echte bmwliefhebber zo te lezen :duimen:

Foto's van je bmw zijn altijd welkom ;)

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E24 en/of E36 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”