greetz mark
effe voorstellen
-
second bite
effe voorstellen
Hey, ik ben Mark. ik ben 19 jaar oud en ik kom uit Retie (B) bij Turnhout. Ik heb nog maar een jaartje mijn rijbewijs. Dus veel auto's heb ik nog niet gehad. Mijn eerste auto was een vw golf 4 tdi van 110 pk. hier had ik 18" velgen opliggen met 245/40r18 kumho bandjes. Ik had ook de ramen laten blinderen en ik had hem verlaagd. Deze golf heb ik nu verkocht. Nu heb ik mij mijn eerste beemer aangeschaft. het is een 320 cd van 2003( facelift model). Het is een full option met o.a leder interieur, navi 16:9 prof., ultraviolet voorruit... Hier heb ik nog niets aan veranderd, maar wat niet is kan nog altij komen
Ik wil er graag 19" velges op gooien, maar ik weet nog niet welke. Zo nu weet je ongeveer wie ik ben.
greetz mark
greetz mark
Re: effe voorstellen
Welkom bij de Bimmerclub Mark en vele veilige kilometers gewenst, post je nog pica's? 
Ik zou heel goed nadenken over 19" velgen als ik jou was, erg duur en volgens mij ook redelijk lawaaiig tijdens het rijden.
Ik zou heel goed nadenken over 19" velgen als ik jou was, erg duur en volgens mij ook redelijk lawaaiig tijdens het rijden.
-
Lzzrd
Welkom! Zou willen dat ik op mijn 19e al geld had voor een BMW
en inderdaad: foto's?
waar zijn de pics!!!
* Nissan Sunny 1.4 16v bj 1994*
* Opel astra 1.6 8v bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
* Audi A3 1,9 TDI bj 2005*
* Opel astra 1.6 8v bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
* Audi A3 1,9 TDI bj 2005*
Welkom op HET E64 forum, veel lees- en postplezier.
- Edit:
- E46Forum natuurlijk
, we mochten willen dat we een E64 hadden
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Welkom en veel plezier hiero.
Haha, nog een Jonge BMW eigenaar.
Voor die 19ers...Gooi deze eronder: http://velocitymotoring.com/links/wheels_v715.htm
Voor die 19ers...Gooi deze eronder: http://velocitymotoring.com/links/wheels_v715.htm
- Spoiler: Laat zien
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Welkom Mark!
Mooie auto, zo'n facelift coupé!
Ben benieuwd naar fotookes.
Mooie auto, zo'n facelift coupé!
Ben benieuwd naar fotookes.
+1320driver schreef:Welkom bij de Bimmerclub Mark en vele veilige kilometers gewenst, post je nog pica's?
_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV