Harm E30 330is under construction

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Mtech Harm

Harm E30 330is under construction

Bericht door Mtech Harm » 23 nov 2015, 16:44

Goedenmiddag allemaal

Mijn naam is Harm, 25 jaar en woon in het mooie Venray Limburg.
Sinds een jaar of 10 bezig met auto,s en niet lang daarna begonnen met BMW,s.
Aangezien ik zelf automonteur ben zitten auto,s er al dik in maar ben van jongs af aan verliefd op het E30 model.
Na een jaar m,n rijbewijs te hebben ben ik in bezit gekomen van een 91er E30 2 deurs M-tech2 waar veel tijd en liefde en bloed zweet en tranen in zijn gegaan.
Deze auto ben ik van grond af weer opnieuw op gaan maken met zoveelmogelijk originele m-tech delen zoals het hoort en de volledige onderkant aangepakt zoals de complete voor en achteras gepoedercoat en opnieuw klaargemaakt met schijven rondom en een mooie H&R schroefset.
Na de nodige aanpassingen is het moment daar om een nieuw hart te plaatsen en dit is na lang wikken en wegen een S50B30 geworden die op het moment van grond opnieuw opgebouwd/gereviseerd word.

Daarlangs uiteraard diversen BMW,s gehad waaronder een aantal E30,s en E36 en een E34 die samen met mijn broer uitlaat op de driftbaan.

Ik hoop hier een hoop info te vinden over diverse zaken en uiteraard mijn kennis te delen met de mede BMW fanaten.

Bart70
Contacteer:

Re: Harm E30 330is under construction

Bericht door Bart70 » 23 nov 2015, 19:19

Welkom hier Harm !

Klinkt als een erg mooi en uitgebreid project !

Heb je ook fotootjes ? Daar zijn we namelijk gek op hier :ja:

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald probleem of onderwerp, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Veel succes met je project :duim:

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Harm E30 330is under construction

Bericht door mieske90 » 26 nov 2015, 20:52

Welkom Harm,

Je hebt een interessant project aan die E30 :duimen:

Foto's van je wagens zijn altijd welkom ;)

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E30 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”