BMW 520d LCI

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
kevin_vanL

BMW 520d LCI

Bericht door kevin_vanL » 12 okt 2015, 13:21

Beste leden,

Ik ben Kevin 22jaar en sinds 3 maanden in bezit van een e60 LCI 09/2009 met 53 xxx km.
Deze is gechipt naar 214hp en 416nm.
Ik ben heel tevreden over deze wagen alleen stoort me 1 ding, mijn eerste wagen was een Ford mondeo 2.0tdci 115pk deze zijn turbo sprong al aan rond de 2100 toeren. Bij mijn BMW is dit pas rond 2400toeren wat irritant is als je iemand wilt voorbijsteken. Ik ben nog aan het uitzoeken als dit normaal is en wat ik er eventueel aan zou kunnen doen.

Mijn TO DO lijst:
-mooie velgen vinden (liefst zonder spacers)
-een 3-4cm verlagen
-heldere leds vinden voor de AE
-ramen laten tinten maar dan zal ik de chrome lijsten eraf moeten halen of wrappen denk ik anders gaat het niet uitzien?
-andere einddemper voor een iets zwaarder geluidje, geen kermis geluid uiteraard.
dus als iemand suggesties heeft?! :gekdoen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mieske90
BimmerPortal Team

Re: BMW 520d LCI

Bericht door mieske90 » 12 okt 2015, 13:34

Welkom Kevin,

Je wagen ziet er heel netjes uit
De plannen die je hebt zullen hem goed doen :duimen:

Ik denk dat die toerental te maken heeft met dat je wagen gechipt is.

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E60 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement:
25 oktober 5-serie meeting
1 november winterwielen meet & greet
Afbeelding
Volgende evenement:

Bart70
Contacteer:

Re: BMW 520d LCI

Bericht door Bart70 » 12 okt 2015, 15:13

Welkom hier Kevin !

Yesssssss, weer een 5 serie er bij hier :gekdoen: 5 serie rules ;)

Wat betreft je raamlijsten, dat gaat prima hoor, geblindeerd met chrome, maar is ook een heel persoonlijke smaak natuurlijk !

Hier een voorbeeldje op mijn wagen :

Afbeelding

Wat betreft je uitlaat, ik ben bij Crooketuning geweest, niet te duur, en toch een mooi geluid zonder dat het irritant wordt onder het rijden, en anders moet je naar een Eisenmann of iets dergelijks kijken, erg mooi, maar meteen ook een stuk duurder.

Spit het forum en de verschillende showrooms maar even door, dan kom je genoeg ideeën tegen ;)

Je hebt in ieder geval mooie plannen en je wagen ziet er al goed uit :duim:

Tevens nodig ik je meteen maar even uit voor de eerste 5 serie meeting op 25 oktober aanstaande, zie dit topic voor meer info en eventueel aanmelden.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en maak ook gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor anderen :)

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”