Audio-Video ingang op CIC Pro? Dension? USBLogic?

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
Johnvid

Audio-Video ingang op CIC Pro? Dension? USBLogic?

Bericht door Johnvid » 27 sep 2015, 19:09

Hallo mede BMW fanaten,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een oplossing voor mijn probleem. Wellicht dat iemand hier mij mee kan helpen.

Probleem:
Ik wil een extern apparaat via de gele, rode en witte tulp kunnen aansluiten op het idrive scherm. Hiervoor wil ik de tv optie kunnen selecteren in het idrive menu. Op deze manier kan ik ook nog steeds gebruik maken van de BMW splitscreen functionaliteit.

Oplossing:
Ik zoek iets zoals de Dension 500s met avr uitbreiding of de USBLogic. Echter zijn beide systemen blijkbaar niet geschikt voor de cic versie want ik kan alleen de CCC versies vinden. De USBLogic voor de cic schijnt "discontinued" te zijn voor welke reden dan ook....

Ik heb een BMW e90 LCI uit 2009 met daarin de Professional Navigatie CIC met harddisk en 8,8" scherm.

Weet iemand toevallig een oplossing voor mijn probleem? Hoor graag wat jullie ideeën hierover zijn.

Ohja ik wil geen gebruik moeten maken van mijn bestaande aux ingang.

Met vriendelijke groet,
John

largeproject
Contacteer:

Re: Audio-Video ingang op CIC Pro? Dension? USBLogic?

Bericht door largeproject » 17 okt 2015, 13:30

Wees blij dar je niet voor de avr van dension bent gegaan, deze is vrij brak, regelmatig conflicten met andere bronnen.

Maar misschien is dit iets voor je.
https://www.kufatec.de/shop/de/BMW/1er- ... erie-Basic

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E90 / E91 / E92 / E93) Audio, navigatie en iDrive”