Edwin F11 530D X-drive

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Rose Valley

Edwin F11 530D X-drive

Bericht door Rose Valley » 13 sep 2015, 11:17

Hallo, ik ben Edwin uit Roosendaal en eigenaar van een fijne BMW 530d x-drive F11.... maar helaas zonder langsdragers op dak. Ben al even aan zoeken naar een set goed passende dwars-dakdragers maar dat valt nog niet mee. Vandaar dat ik me dus heb gemeld bij dit forum. Wellicht dat een van jullie me kan helpen met een goede oplossing, anders dan het achteraf monteren van langsdragers (beetje dure grap..) Heb al eens de dragers van Win-Parts geprobeerd maar dat was geen succes en bij de BMW garage wordt gezegd dat de universele dakdragers van Thule ook niet passen.
HELP!

Bart70
Contacteer:

Re: Edwin F11 530D X-drive

Bericht door Bart70 » 13 sep 2015, 11:28

Welkom hier !

Yessss, weer een 5 serie er bij :gekdoen: 5 serie rules ;)

Heb je ook fotootjes van je bolide ? Daar zijn we namelijk gek op hier ! Misschien kun je ons ook wat meer vertellen over jezelf en de wagen ?

Je vraag over de dakdragers kun je beter in het betreffende subforum van de F10/F11 stellen, hier stellen we onszelf altijd even voor ;)

Tevens maak ik van de gelegenheid maar even gebruik om je uit te nodigen voor de 5 serie meeting op 25 oktober, in dit topic vind je meer info en kun je jezelf eventueel aanmelden.

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

p.s. ik heb je topictitel even gewijzigd voor het overzicht hier

Edgar1234

Bericht door Edgar1234 » 13 sep 2015, 19:17

Welkom!

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 14 sep 2015, 10:47

Welkom Edwin,

klink als een leuke auto, kun je wat meer vertellen over de auto bijvoorbeeld wat voor leuke opties heeft hij

foto's zijn altijd welkom.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F11 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement: 25 oktober 5-serie meeting
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”