Hoi allen,
Ik heb een 335i coupe uit 2009 nu valt mijn vermogen weg en stotterd hij. Mijn auto is uitgelezen en geeft code
"2a2D fuel low-pressure system, fuel pressure" aan weet iemand wat er precies kapot is want heb niet echt duidelijk te horen gekregen wat er aan de hand is?
Gr Guido
code 2A2D fuel low-pressure system, fuel pressure
Re: code 2A2D fuel low-pressure system, fuel pressure
Heb hetzelfde gehad met mijn 335i 2009.Bij mij hebben ze toen de HPFP (High pressure fuel pump) en de LPFP Low pressure fuel pump in tank vervangen.Bij mij onder garantie.
Brandstofpomp in tank die vult de HPFP,dit kun je goed horen als auto voor zeg 10min is afgesloten.Na de +-10 min doe je je deur open dan moet je de low brandstofpomp (die in brandstof tank zit) horen draaien.Duurt een paar seconden.
Als deze gewoon goed te horen is dan is het je HPFP waar de 335i bekent om staat om defect te gaan.
Bij Schmiedmann te koop:
http://www.schmiedmann.nl/3_series/e92l ... ysteem.htm
Brandstofpomp in tank die vult de HPFP,dit kun je goed horen als auto voor zeg 10min is afgesloten.Na de +-10 min doe je je deur open dan moet je de low brandstofpomp (die in brandstof tank zit) horen draaien.Duurt een paar seconden.
Als deze gewoon goed te horen is dan is het je HPFP waar de 335i bekent om staat om defect te gaan.
Bij Schmiedmann te koop:
http://www.schmiedmann.nl/3_series/e92l ... ysteem.htm
E92 335i 440Pk 580Nm
Oke bedankt voor je hulp , klein vraagje wanneer heb jij dat gehad? Omdat jij zegt onder garantie? Hoe oud was jou auto en hoeveel km Sting erop toen dat defect ging?
En het kan wel kloppen want als hij gaat stotteren moet ik hem paar minuten uitzetten en dan doet hij het weer even.
Ga naar de dealer die kan je vertellen of je in aanmerking komt.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
Was bij 45000km en garantie omdat ik BMW Premium 2jaar erbij had.Ga zoals Source zegt naar je dealer
en vraag of je in aanmerking komt voor garantie.
en vraag of je in aanmerking komt voor garantie.
E92 335i 440Pk 580Nm