geen vermogen

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
danny1958

geen vermogen

Bericht door danny1958 » 13 aug 2015, 12:37

Mij even voorstellen ben Danny wonend in belgie momenteel rij ik met een 320d (e46) touring bouwjaar 2001automaat sinds nieuwjaar heb ik deze gekocht van particulier zelf heeft die persoon 8j mee gereden ,rij er sinds januari dit jaar mee ,enkele dagen geleden geeft de auto geen vermogen meer bij induwen van gaspedaal enorm zwarte rook auto laten uitlezen bij een kennis gaf geen enkel foutcode juist airbag passegierstoel .bij dit vooral reed ik dan ook maar 60 km per uur 2 maand geleden groot onderhoud laten doen olie ververst luchtfilter enz .nu heb sinds gisteren naast de luchtmassameter gebogen slang gevonden dat die los was dacht dat probleem opgelost was blijkbaar niet moter draait normaal enkel na 1 dag doet hem stotteren duurt maar 1 minuut daarna weer stationair draaien heb ergklep ook al eens gekeken blijkbaar hangt er redelijk wat roet ,weet niet of deze open moet gaan bij volgas gaat ook niet open bij stationair draaien enig idee wat het zou zijn aangezien mijn garage in verlof is plaats ik deze advertentie
Mvg danny

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”