Vraag: Eyebrows e60 coderen bij automatische lichtstand?

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Miggel88

Vraag: Eyebrows e60 coderen bij automatische lichtstand?

Bericht door Miggel88 » 05 aug 2015, 14:02

Allen,

Ik heb een vraag, en kon het niet terug vinden op de site.

Weet iemand of het mogelijk is om de eyebrows van de e60 te coderen zodat deze ook aan staan bij de automatische lichtknop (meest linkse stand van de lichtschakelaar)?

Momenteel staan (met dagrijverlichting ingeschakeld) enkel de AE's aan (en achter de LED's in de achterlichten).
Ik wil ook de eyebrows daarbij aan hebben (deze gaan momenteel alleen automatisch aan zodra het groot licht word ingeschakeld bij een tunnel inrijden of weinig licht).

Als ik de lichtschakelaar vanaf de 0 stand een stand naar rechts zet, zijn de Eyebrows wel aan samen met de AE's (en de LED's in de achterlichten), maar dan moet je dus manueel omschakelen naar groot licht. En dat wil ik dus niet :P

Betreft een E60 LCI van 2010.
Alvast bedankt!

tom_il

Re: Vraag: Eyebrows e60 coderen bij automatische lichtstand?

Bericht door tom_il » 05 aug 2015, 14:27

Wil ik ook maar dat gaat niet.
525d E61 2007 pre-LCI

bjornb

Bericht door bjornb » 05 aug 2015, 23:14

Je zult er buiten de paar ledjes ook weinig aan hebben. Je ziet ze overdag alleen in een tunnel.... ;)

Miggel88

Bericht door Miggel88 » 06 aug 2015, 07:46

Bij de pre facelift is dat zo ja ;).

Bij de LCI schijnen deze toch een stuk feller en zijn ze overdag goed zichtbaar. (bij zon natuurlijk minder). Zelfde geld overigens voor de AE's. Bij de pre facelift schijnen deze niet zo fel en zijn ze ook minder zichtbaar overdag. Terwijl bij de LCI deze een stuk feller schijnen.

Hebben dat eens naast elkaar gelegd, mijn broer heeft de pre facelift, ik de LCI. Verschil is behoorlijk.
Laatst gewijzigd door Bart70 op 25 aug 2015, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking

bjornb

Bericht door bjornb » 07 aug 2015, 09:31

Ah ok. Ik dacht dat dat verschil alleen in de AE's zat

Miggel88

Bericht door Miggel88 » 07 aug 2015, 09:45

Dat meende ik eerst ook. Tot we de proef op de som namen.
Beide bimmers naast elkaar gezet en vergeleken qua verlichting koplampen (met licht overdag / zon en s'nachts en AE's/Eyebrows) het verbaasde ons, maar eigenlijk in alles zat wel verschil.

Zelfs de Xenon is qua licht verschillend. (verschil gemeten tussen een Pre Facelift van 2005 en de LCI van januari 2010).

Ik zal binnenkort nog eens dezelfde vergelijking maken incl. foto's. Zo zie je dat er toch buiten wat kleine optische veranderingen in de lampen ook het licht qua sterkte is veranderd.

De eyebrows zijn toch ook weer net iets anders bij de LCI:
PFL:
Afbeelding

LCI:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Bart70 op 25 aug 2015, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 25 aug 2015, 11:29

Leeftijd van de xenon's moet je dan ook mee tellen natuurlijk :duim:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Styling”