LCI koplampen monteren e60 2005
LCI koplampen monteren e60 2005
beste leden,
ik heb vorige week voor mijn 530d e60 uit 2005 lci koplampen en achter lampen gekocht.
achterlichten heb ik met een overzetkabel gemonteerd en gecodeerd. het is een mooie update geworden.
ik heb nu bixenon koplampen met bochtverlichting met lma1 heb ik begrepen. de LCI koplampen die ik heb gekocht zijn ook bixenon met bochtverlichting met lma2.
ik weet dat ik nu een overloopkabel moet maken op de stekkers passend te krijgen en heb hier ook de nodige stukken voor gekocht.
nu heb ik te horen gekregen dat de lma module van de auto ook aangepast moet worden naar een lma2.
klopt dit?
heeft iemand hier ervaring mee gehad en die me dus hierbij kan helpen.
alvast bedankt!
ik heb vorige week voor mijn 530d e60 uit 2005 lci koplampen en achter lampen gekocht.
achterlichten heb ik met een overzetkabel gemonteerd en gecodeerd. het is een mooie update geworden.
ik heb nu bixenon koplampen met bochtverlichting met lma1 heb ik begrepen. de LCI koplampen die ik heb gekocht zijn ook bixenon met bochtverlichting met lma2.
ik weet dat ik nu een overloopkabel moet maken op de stekkers passend te krijgen en heb hier ook de nodige stukken voor gekocht.
nu heb ik te horen gekregen dat de lma module van de auto ook aangepast moet worden naar een lma2.
klopt dit?
heeft iemand hier ervaring mee gehad en die me dus hierbij kan helpen.
alvast bedankt!
Re: LCI koplampen monteren e60 2005
Heb je LM2 AHL nodig.
BMW UITLEZEN(E,F,G series),CODING,PROGRAMMING
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.
Dus naast de lma2 van de koplamp moet ik apart voor de auto een lma2 aanschaffen? Heb ik dat goed begrepen ?
- lekkerwijf1
Dat is hetzelfde, je bent een lichtmodule twee nodig voor adaptive head lights. Toch maar aangemeld
fijn dat je tevreden bent met jou achterlichten
ik reed later nog een stukje achter jullie
lm2 inbouwen, coderen en spul werkt, lekkerwijf1 weet hoe of wat 
Haha jep nu is de vraag hoe kom ik aan die lma2 module
Lees deze DIY eens door: viewtopic.php?f=125&t=44584
Dan heb je alle artikelnummers waar je eBay en internet mee kan afstruinen. Succes!
Dan heb je alle artikelnummers waar je eBay en internet mee kan afstruinen. Succes!
Groetjes, Bjorn
E60 523i - Showroom vorige E60
E60 523i - Showroom vorige E60
Lekkerwijf1 wanneer ga je me koplampen maken dan :p