business radio in combi met versterker en dension

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
Erik R.

business radio in combi met versterker en dension

Bericht door Erik R. » 13 jan 2009, 13:14

Na diverse systemen in me auto gehad te hebben (pioneer klapscherm,JVC radio DVD USB speler) ga ik toch weer terug naar af.
Heb altijd dvd schermen gehad maar gebruik het nooit en navigatie heb ik op mijn telefoon.
Zat eerst te denken aan een Becker navi systeem want die zijn redelijk te betalen maar kom dan in de knoop met de ipod en stuurwielbediening aansluiting en wil ze toch alle 2 behouden
dus dan maar weer terug naar de originele radio.

Ik wil me BMW business radio cd speler dus weer in me auto zetten.
Afbeelding

Maar omdat me huidige systeem alles kan en goed geluid geeft wil ik wel mijn versterkers en subwoofer behouden op de business radio.
Dus zag ik deze kabel, iemand ervaring mee als het goed is moet ik hier 2 versterkers op aan kunnen sluiten.
Afbeelding

En omdat me huidige radio voorzien is van USB aansluiting en de business radio alleen maar cd's speelt wil ik ook de Dension gateway 300 aanschaffen aangezien de 100 geen usb aansluiting heeft.
Afbeelding

Maar wat kan ik allemaal aansluiten op de Aux in en de video outlet ?
als ik een scherm aansluit op de video outlet wat ga ik dan zien? zie ik dan bijvoorbeeld me mappen als ik een ipod aansluit.
Wat hebben jullie daar aangesloten of hebben deze functies geen zin als je geen origineel navigatie scherm heb.

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”