Wie heeft er ervaring met het swappen van een MK3 naar een MK4 16:9 Navi? Ik wil graag weten of je alleen het scherm hoeft over te zetten, of dat je ook de module in de kofferbak moet verwisselen. Ik las ook iets over het aanpassen van de kabelboom? Dus wie heeft hier ervaring mee of weet wat er allemaal voor nodig is?
@Cabrioot het systeem werkt stukken sneller en daarnaast beschikt de MK4 over een ''Birds eye view'' En als het goed is heb ik dan weer een Nederlandse navi ipv een Duitse/Engelse
Ah oke weer wat geleerd, en kan die dvd navi ook film en muziek dvds lezen of is het alleen navi ? Ik gok alleen navi maar als hij meer kan is het wel interessant
Nulla tenaci invia est via is nu verandert in Aston Martin Q is good for you
Voor film- en muziek dvd's moet je dacht ik een dvd ingang achter je navi-scherm hebben. Mijn eigen M3 is uitgerust met het toen super-de-luxe Minidisk pakket... Oftewel, daar hebben we tegenwoordig niks aan
Ik wil even snel een vraagje hierbij stellen, als dat mag uiteraard.
Ik heb zelf ook een MK4 en dit werkt prima, alleen zou ik graag ook kaarten met nachtmodus willen hebben. Is dit een optie ergens om aan te zetten? Ik vind namelijk wel dat 's avonds het scherm erg fel is...
De "nacht" optie moet in de software van je mk4 ingeprogrammeerd worden als tweede set kleuren. Dan kun je wisselen zoals je nu tussen de twee soorten kleuren in het menu kunt wisselen volgens mij