Hallo allemaal,
Mijn naam is Prem en daar ik af en toe wel eens op de Forum kom om te kijken naar wat anderen hebben aan oplossingen voor bepaalde problemen, dacht ik laat ik maar ook registeren en proberen kennis te delen (voor zover ik die heb ...:-) )
Maar goed ik heb dus een E60 530d uit 2005 die rijdt ik nu zo'n 8 jaar, had hem gekocht in 2007 met 32.000 KM op de teller. Inmiddels staat ie op 402.000 KM...
Het was me droomauto en nu heb ik geen droomauto meer :-(, vandaar dat ik hem nog blijf rijden.
De auto heeft in principe niet echt problemen gegeven, hoewel me vrouw daar anders over denkt maar goed...die heeft er niet zoveel verstand van..
IK heb een bericht geplaatst inzake de bak in me auto...
Nou dat was het weer ...bedankt en tot lezens!
Grtz
Prem
Prem BMW E60 530d M - met 400K op de teller
Re: Prem BMW E60 530d M - met 400K op de teller
Welkom hier Prem !
En van de meeste vrouwen krijg je idd niet veel begrip
Jammer dat er geen droomauto meer is voor je !
Je hebt een flinke kilometerstand in ieder geval !
Heb je ook fotootjes van de wagen ? Daar zijn we namelijk gek op hier
Kijk eventueel even in dit topic hoe je ze hier plaatst
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk nog vele veilige en probleemloze kilometers ondanks de kilometerstand
p.s. ik heb je topictitel iets aangepast voor het overzicht hier
En van de meeste vrouwen krijg je idd niet veel begrip

Jammer dat er geen droomauto meer is voor je !
Je hebt een flinke kilometerstand in ieder geval !
Heb je ook fotootjes van de wagen ? Daar zijn we namelijk gek op hier

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk nog vele veilige en probleemloze kilometers ondanks de kilometerstand

p.s. ik heb je topictitel iets aangepast voor het overzicht hier
Bedankt Bart.zal spoedig foto's plaatsen
Welkom mede 530D rijder 
Je hebt er flink wat km's bijgezet, zijn er nog noemenswaardige problemen die je hebt meegemaakt (de huidige van je bak heb ik gelezen)? Die van mij staat nu op 240K en wil er eigenlijk ook 400 a 500K op zitten

Je hebt er flink wat km's bijgezet, zijn er nog noemenswaardige problemen die je hebt meegemaakt (de huidige van je bak heb ik gelezen)? Die van mij staat nu op 240K en wil er eigenlijk ook 400 a 500K op zitten

Mooie stand, net ingelopen 

E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Prem,
zo dat is inderdaad een flinke kilometerstand, ik hoop mijn diesel na die stand te mogen rijden.
en tja je kunt je vrouw het niet kwalijk nemen
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E60 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 7 juni Bimmerfest
zo dat is inderdaad een flinke kilometerstand, ik hoop mijn diesel na die stand te mogen rijden.
en tja je kunt je vrouw het niet kwalijk nemen

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E60 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events

volgende evenement: 7 juni Bimmerfest