Beste forummer,
Bij deze wil ik me even voorstellen. Sinds een maand ben ik de trotse eigenaar van een zwarte 328i touring uit 1998. Hij loopt mooi en is altijd netjes onderhouden. Ik heb alfas gehad, een porsche, volvo 850 en bmw 530d. Allemaal heerlijke autos.
Nu heb ik een vraag. Hij heeft de zogenaamde m50 mod. (Manifold) daardoor heeft hij meer vermogen in hogere toeren denk ik. Hij heeft geen remapping gehad vermoed ik.
Nu heb ik iets gelezen over de baffle van de airbox (die kleine tuit in de luchtfiltekast) en een k&n inleg luchtfilter. Heeft dat zin in combinatie met de m50 inlaat?
Gr sev
328i touring
Re: 328i touring
Welkom hier Stev !
Dit is het voorsteltopic en dus niet bedoeld voor technische vragen, daar zijn de betreffende subforums voor
Heb je ook fotootjes van de wagen en wat meer info voor ons ?
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaalt onderwerp of probleem, probeer dan ook even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
Dit is het voorsteltopic en dus niet bedoeld voor technische vragen, daar zijn de betreffende subforums voor
Heb je ook fotootjes van de wagen en wat meer info voor ons ?
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaalt onderwerp of probleem, probeer dan ook even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
Iets meer info. Tuurlijk. De beemer is origineel nederlands. Eigenlijk is mijn droom een originele 328i coupe met weinig km. Of een m3. De e36 vind ik geweldig omdat hij zo simpel en robuust is. En sneller dan heel veel sportwagens. En hij klinkt geweldig.
Laatst gewijzigd door Bart70 op 19 apr 2015, 06:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
M3 is natuurlijk altijd erg mooi en de wens van velen
Heb je ook fotootjes van de wagen ? In dit topic kun je lezen/kijken hoe je ze hier plaatst :
viewtopic.php?f=699&t=10
Heb je ook fotootjes van de wagen ? In dit topic kun je lezen/kijken hoe je ze hier plaatst :
viewtopic.php?f=699&t=10
en een foto van de bolide

- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom op het forum,
meer foto's zijn altijd welkom.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je Touring een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 26 april zomerwielen meet & greet
meer foto's zijn altijd welkom.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je Touring een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 26 april zomerwielen meet & greet