Edwin 2011 F11 528i
Edwin 2011 F11 528i
Hallo allemaal,
Mijn naam is Edwin en heb sinds kort een 528i touring uit 2011.
Mijn naam is Edwin en heb sinds kort een 528i touring uit 2011.
528i F11 Touring
120d E87 5dr
320d E46 Touring
120d E87 5dr
320d E46 Touring
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: Edwin 2011 F11 528i
Welkom Edwin,
we zullen zeggen kort maar krachtig, kun je nog meer vertellen over jezelf en over je wagen
foto's zijn ook altijd welkom.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F11 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 19 april 5-serie event
we zullen zeggen kort maar krachtig, kun je nog meer vertellen over jezelf en over je wagen
foto's zijn ook altijd welkom.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F11 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events

volgende evenement: 19 april 5-serie event
Welkom hier Edwin, idd, zoals mijn collega al schreef, kort en krachtig
We love pictures hier, dus kom maar op er mee
Erg mooi dat er weer een F11 rijder bij is hier, die hebben we nog niet zoveel, logisch natuurlijk.
Ik heb je aan de lijst met deelnemers van het 5 Serie Event toegevoegd
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan maar even een pm naar een van de moderators.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp, probeer dan ook de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en tot de 19e
[p.s.] ik heb je topictitel iets aangevild voor het overzicht hier[/i[

We love pictures hier, dus kom maar op er mee

Erg mooi dat er weer een F11 rijder bij is hier, die hebben we nog niet zoveel, logisch natuurlijk.
Ik heb je aan de lijst met deelnemers van het 5 Serie Event toegevoegd

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan maar even een pm naar een van de moderators.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp, probeer dan ook de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en tot de 19e

[p.s.] ik heb je topictitel iets aangevild voor het overzicht hier[/i[
De 19e zijn wij er ook bij hoor!
De vorige eigenaar van m'n auto wees op dit event en zoals het ingestoken wordt lijkt het mij leuk om langs te komen.
Foto's... tsja, ik zal het eens proberen hoe het hier gaat. Zal wel weer ergens online knallen worden en hier een linkje plaatsen...
Dit zijn nog allemaal verkoop foto's van de vorige eigenaar. Zelf heb ik nog niet de gelegenheid gehad fatsoenlijke fotos te maken.
Ik heb hem wel al een heel stuk schoongemaakt. Ik vind het wel fijn om in m'n eigen vuil rond te rijden...

De vorige eigenaar van m'n auto wees op dit event en zoals het ingestoken wordt lijkt het mij leuk om langs te komen.
Foto's... tsja, ik zal het eens proberen hoe het hier gaat. Zal wel weer ergens online knallen worden en hier een linkje plaatsen...
Dit zijn nog allemaal verkoop foto's van de vorige eigenaar. Zelf heb ik nog niet de gelegenheid gehad fatsoenlijke fotos te maken.
Ik heb hem wel al een heel stuk schoongemaakt. Ik vind het wel fijn om in m'n eigen vuil rond te rijden...

Laatst gewijzigd door Eddytoo op 16 apr 2015, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
528i F11 Touring
120d E87 5dr
320d E46 Touring
120d E87 5dr
320d E46 Touring
photobucket.... easy peasyBart70 schreef:Mooi dat jullie er bij zijn![]()
Voor het plaatsen van fotootjes, kijk even rusig dit topic door
528i F11 Touring
120d E87 5dr
320d E46 Touring
120d E87 5dr
320d E46 Touring
Historie:
2000 E46 320d

mods:
Chromen teller ringen
Breedbeeld navigatie MK4
2006 E87 120d

Mods:
* M-stuur met gekleurd stiksel, M- handremhandle, M-pook, M-voetsteun, M-instaplijsten
* Bluetooth interface voor navi-pro
* Alpine stereo upgrade
Nog wat F11 fotos:
Triest in de regen voor de deur:

It ke ne!

Modplannen voor de F11:
Automatisch dimmende binnenspiegel, eventueel met garagedeur opener
Automatisch dimmende buitenspiegels en inklapbaar met stoeprand functie.
Windowtint
Afgezien van die spiegels zit alles er wel op denkik!
* Automatisch te openen achterklep, kan met 1 klikje weer automatisch dicht (schijnt nogal een dingetje te zijn hier)
* Activ-lenkung
* M-sport uitvoering, dus instelbaar sportonderstel en bak, m-spoilers en sportstoelen
* schuifkanteldank
* antrazit hemel
* bi-xenon
* lichtpakket
* navi pro met online rommel
* German Maestro stereo upgrade
2000 E46 320d

mods:
Chromen teller ringen
Breedbeeld navigatie MK4
2006 E87 120d

Mods:
* M-stuur met gekleurd stiksel, M- handremhandle, M-pook, M-voetsteun, M-instaplijsten
* Bluetooth interface voor navi-pro
* Alpine stereo upgrade
Nog wat F11 fotos:
Triest in de regen voor de deur:

It ke ne!

Modplannen voor de F11:
Automatisch dimmende binnenspiegel, eventueel met garagedeur opener
Automatisch dimmende buitenspiegels en inklapbaar met stoeprand functie.
Windowtint
Afgezien van die spiegels zit alles er wel op denkik!
* Automatisch te openen achterklep, kan met 1 klikje weer automatisch dicht (schijnt nogal een dingetje te zijn hier)
* Activ-lenkung
* M-sport uitvoering, dus instelbaar sportonderstel en bak, m-spoilers en sportstoelen
* schuifkanteldank
* antrazit hemel
* bi-xenon
* lichtpakket
* navi pro met online rommel
* German Maestro stereo upgrade
528i F11 Touring
120d E87 5dr
320d E46 Touring
120d E87 5dr
320d E46 Touring
Dikke bak hoor, mooie wagens in je voorgeschiedenis ook.
Wat betreft dingetje hier, ik ga dit nog wel (laten) modden, maar niet zo'n ding hier hoor dat ik weet, gebeurt alleen zelden geloof ik omdat iedereen tegen de kosten aanhikt, maar ik denk dat ik uiteindelijk goedkoper uit ben dan een CIC retrofit, welke ik ook heb, maar deze mod vind ik zeker net zo mooi
Der dimmende spiegels heb ik ook laten doen, binnenspiegel had ik al, vergis je niet hierin, is ook een vrij dure mod, voor de E61 tenminste en ik denk voor de F11 nog een stukje duurder.
Wel mooi
Wat betreft dingetje hier, ik ga dit nog wel (laten) modden, maar niet zo'n ding hier hoor dat ik weet, gebeurt alleen zelden geloof ik omdat iedereen tegen de kosten aanhikt, maar ik denk dat ik uiteindelijk goedkoper uit ben dan een CIC retrofit, welke ik ook heb, maar deze mod vind ik zeker net zo mooi

Der dimmende spiegels heb ik ook laten doen, binnenspiegel had ik al, vergis je niet hierin, is ook een vrij dure mod, voor de E61 tenminste en ik denk voor de F11 nog een stukje duurder.
Wel mooi

- BMWf20 2.0d
Erg mooie aanwinst.........
Ben benieuwd of je die dimmende binnenspiegel voor elkaar krijgt, ben er zelf achteraan geweest omdat ik diverse occasions zonder had gevonden en er perse zo'n spiegel in wilde, standaard bij FORD, dus al jaren gewend, bij BMW bijna niet te vinden in een 1 serie.
Bij diverse dealers geweest om na te vragen, allen zeiden ze dat achteraf inbouwen niet kon, ook na navragen bij BMW Duitsland, kreeg ik bij BMW Amsterdam een negatief antwoord.

Ben benieuwd of je die dimmende binnenspiegel voor elkaar krijgt, ben er zelf achteraan geweest omdat ik diverse occasions zonder had gevonden en er perse zo'n spiegel in wilde, standaard bij FORD, dus al jaren gewend, bij BMW bijna niet te vinden in een 1 serie.
Bij diverse dealers geweest om na te vragen, allen zeiden ze dat achteraf inbouwen niet kon, ook na navragen bij BMW Duitsland, kreeg ik bij BMW Amsterdam een negatief antwoord.
Bij dit soort dingen zal de dealer altijd zeggen, niet mogelijk, moet je niet voor bij de dealer of BMW zelf zijn.
Neem eens contact op met Source
Neem eens contact op met Source

- mieske90
- BimmerPortal Team
ziet er netjes uit Edwin
en een heel mooi modificatie lijstje

en een heel mooi modificatie lijstje