Extra input op Navi scherm

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
iOosterbaan

Extra input op Navi scherm

Bericht door iOosterbaan » 04 mar 2015, 13:42

Hello all,

Wellicht staat het ergens beschreven maar kon ik het niet vinden.

Ik vroeg mij af, heeft er hier iemand ervaring met extra AV input voor op het BMW navi scherm (CCC professioneel in mijn geval)? Kortom het scherm output van de navi computer via een extra kastje laten lopen zodat je er bijvoorbeeld een Achteruitrijcamera, DVD, Digitale TV tuner of Telefoon scherm kan toveren op het eigen BMW beeldscherm.

Voorbeeld is bijvoorbeeld een Clifford AV3-BMW

Alvast bedankt voor jullie kennis en input.
Boem is ho! Plons is water & gas is alles!

Quadrantz

Re: Extra input op Navi scherm

Bericht door Quadrantz » 04 mar 2015, 18:03

Ik heb zo'n kastje in mijn E61, ook op Navi Professional (CCC).

Bij mij zat het er al in, ik heb eigenlijk geen idee waar dat kastje zit maar via een afstandsbediening kan ik switchen tussen IDrive en andere input apparaten. Voorheen was hier de DVD speler op aangesloten (ik heb ook schermen in de hoofdsteunen) maar ik ben nu bezig om een Pi2 in te bouwen zodat de kids filmpjes kunnen kijken en we via het scherm voor gemakkelijk de boel kunnen bedienen :).

Ik kan je wel het adres geven die het ooit in mijn auto heeft ingebouwd (heb ik achterhaald omdat ik wat vragen had) maar ik denk dat veel meer bedrijven dit doen, stuur anders een PB/mailtje als je dat wilt hebben :duim:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E90 / E91 / E92 / E93) Audio, navigatie en iDrive”