nogmaals maar even vragen.

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
wolf101

nogmaals maar even vragen.

Bericht door wolf101 » 12 feb 2015, 18:57

ik wil graag een aftermarket radio monteren, omdat de vorige eigennaar alles eruit gesloopt heeft. waaronder de amp versterker wisselaar en noem maar op, alles is weg daar in de kofferbak. ik heb geprobeerd om een alpine radio aftermarket enkel din aan te sluiten op de kabelboom in de auto. maar er zit geen stroom op.

ik wil dus alles wat van de fabriek ingebouwd is, eruit slopen. en nieuwe boxen en kabels en versterker aanleggen. maar mijn vraag is alleen waar kan ik stroom aftappen om de head unit van stroom te voorzien, kan dat rechtstreeks van de accu, of kan dat ergens anders. heb geen stroom op de kabelboom in de auto in de dash. zekeringen zijn goed.

weet dat het niet iedereens smaak zal zijn, wat ik van plan ben. maar mijn hele kabelboom is een zooitje overal in geknipt en geknoeit. wil zo veel mogelijk oude kabels weg halen, en nieuwe trekken. vandaar dat ik op deze manier verder ga. maar nogmaals hoop dat er iemand is die me kan helpen. heb heel internet afgestruind maar niks kunnen vinden wat ik van plan ben. heb wel verhalen gelezen dat er mensen zijn die dit gedaan hebben, maar niet hoe ze het gedaan hebben.

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Audio en navigatie”