Ik had laatst wat aangevroren sneeuw op de achterruit zitten (misschien 0,5 tot 1 cm) die ik dacht met de achterruitverwarming wel even weg te laten smelten, maar na een kilometertje of 15 zat het er nog net zo dik op!
Ik heb wel gemerkt dat bij een beslagen achterruit de damp wel rond de lijntjes wegtrekt, maar ook erg traag en er zit een halve horizontale lijn bij die helemaal niets doet.
Andere auto's die ik heb gehad, hadden absoluut geen moeite om een aangevroren sneeuwlaagje weg te krijgen met de achterruitverwarming. Is dit iets van BMW? Zwakke achterruitverwarming, of is er meer aan de hand?
Achterruitverwarming zwak
Re: Achterruitverwarming zwak
Wellicht iets te maken met de beruchte kabelbreuk in de klep?
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Okay, dus een goedwerkende BMW achterruitverwarming heeft geen moeite met het wegsmelten van wat aangevroren sneeuw.
Weer een puntje op m'n lijstje. Ik denk dat ze spijt hebben dat ze die auto ooit aan mij verkocht hebben...
Weer een puntje op m'n lijstje. Ik denk dat ze spijt hebben dat ze die auto ooit aan mij verkocht hebben...
Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Klopt, de mijne is binnen 5 minuten ontdooit.
Hadden ze hun huiswerk maar beter moeten doen, stel ze wel voor om hiervoor (als dit het probleem is) de reparatieset van BMW te gebruiken, niet dat ze een of twee draadjes gaan vervangen.
Hadden ze hun huiswerk maar beter moeten doen, stel ze wel voor om hiervoor (als dit het probleem is) de reparatieset van BMW te gebruiken, niet dat ze een of twee draadjes gaan vervangen.
Hoi, vind dat die van mij ook niet supersnel werkt. Is het te testen of de ruitverwarming goed werkt?