Waar goedkoper OEM accessoires halen?

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Joostb

Waar goedkoper OEM accessoires halen?

Bericht door Joostb » 31 jan 2015, 20:34

Ik ben benieuwd of iemand hier een goedkope site ergens weet waar je wat gunstiger originele OEM accessoires / onderdelen kunt kopen?

Als voorbeeld; ik wil graag de chromen sierstukjes op mijn E46 hebben zoals ze ook op een 330i zijn geleverd.

Bij de dealer vragen ze 75 euro, op de nederlandse webshops is het niet veel goedkoper. In USA bijvoorbeeld vind ik ze wel gunstig maar dan komen er vaak weer forse verzendskosten overheen van 38 dollar. Of weet iemand nog mooie eindstukjes die het zelfde als OEM zijn?

Afbeelding

Maar als er mensen zijn waar je goedkope accessoires vandaan kunt halen dan hoor ik het graag! Ebay haal ik soms wel eens dingen maar er moet toch wel meer zijn?
BMW 520i touring (G31) M-sport 2019

Bart70
Contacteer:

Re: Waar goedkoper OEM accessoires halen?

Bericht door Bart70 » 31 jan 2015, 20:53

Je kunt altijd even een mailtje naar Bimmerparts wagen.

streamline

Bericht door streamline » 31 jan 2015, 21:10

Gewoon bij de dealer halen, maakt allemaal niets uit.

En als je een beetje symphatiek doet wil dat ook nog wel eens korting opleveren ;)

Jeremy

Bericht door Jeremy » 31 jan 2015, 23:26

Wel eventjes duidelijk vermelden dat je een 325i hebt en geen 330i. De diameter van de 3 liter is anders en daarvan is ook het binnenste sierstukje kleiner omdat er een vlinderklep op zit. De 2,5L alsmede de 2 en 2,2L hebben allemaal dezelfde einddemper sierstukken.

Ik heb ze destijds ook op mijn 320 gemonteerd en was bij de dealer geloof ik rond de €70.- kwijt. Ik heb net een andere einddemper gemonteerd op mijn 325 en helaas waren de sierstukken beschadigd geraakt, anders had je ze voor een zacht prijsje mogen hebben.. Maar goed, nieuwe zijn altijd mooier en als je ze goed bijhoudt blijven ze ook zo. :)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”