even korte introductie; Ik ben Joren, 21 jaar en ben vorig jaar voor het eerst in contact gekomen met de echte duitse solide auto's, een BMW E34 2L was toen de vervanging voor mijn Golf 4 waarvan helaas de bak stuk draaide, vervolgens een half jaar met plezier in de E34 gereden, op een gegeven moment vond ik het wel tijd voor wat anders en kon met een goeie deal de 330Ci van mijn oom overnemen, wat een auto! Lekker gevoelig op het gas en snel genoeg, verder is de auto netjes, moet nog even paar dingen even netter maken zoals achterlampen en bumper(heeft iemand tegenaan gezeten) heb net ook even groot onderhoud er aan gedaan dus die kan wel weer even mee.

nu even mijn probleem: als ik de auto van achter bekijk dan staat mijn linker achterwiel ong 2 cm dieper in de wielkasten, ook heeft deze een iets grotere negatieve camber, heb de auto op de brug gehad(remblokken gedaan) maar kan niks wijzer worden, nergens lijkt speling op te staan en veren lijken ook heel velgen hebben zelfde ET en maat (235), geen idee wat het kan zijn. iemand suggesties?

Groeten Joren