Lampjes dashboard vervangen WIT

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
easygoingmartin

Lampjes dashboard vervangen WIT

Bericht door easygoingmartin » 08 dec 2014, 14:49

heb niet 123 iets kunnen vinden, maar alsnog sorry als ik nu een oud onderwerp omhoog breng.

Ik wil graag de tellerverlichting van mijn '98 328i cabrio vervangen naar wit of lichtblauw. dit vind ik persoonlijk mooier dan oranje. de vraag is, welke lampjes moet ik dan hebben en waar zijn die te koop?

wil ook kijken of ik de oranje verlichting in de rest van het dashboard ook zou kunnen vervangen naar wit. is dit uberhaupt mogelijk?

Mvg

mikespek

Re: Lampjes dashboard vervangen WIT

Bericht door mikespek » 08 dec 2014, 18:11

de lampjes die er standaard inzitten zijn al wit, er zit achter de tellerplaten oranje plastic wat de lampjes kleurt, dus ik vrees dat je hele andere tellerplaten nodig hebt als je het wil veranderen.
en als je de rest wil veranderen hoop ik dat je een goede soldeerbout hebt, meer en deel zijn namelijk gesoldeerde lampjes

jitzzzze

Bericht door jitzzzze » 09 dec 2014, 09:46

Wat Mike zei; alle lampjes die je zelf kunt vervangen zijn eenvoudige witte lampjes. Er zit een oranje filter tussen. Je zal je hele auto en dashboard moeten ombouwen om naar wit of blauw te kunnen gaan.

Mijn advies: koop een andere auto. En geen BMW, want die hebben allemaal oranje verlichting ;)
E36 318tds touring, montrealblau.

easygoingmartin

Bericht door easygoingmartin » 09 dec 2014, 10:49

ik zal natuurlijk nooit naar iets anders dan BMW gaan haha, vroeg het me alleen af, ik ga eens kijken, hele dashboard zal ik niet doen dan, maar de tellerfolie zal ik eens voor kijken. In ieder geval bedankt!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Techniek”