Grote gekoelde bak in de kofferbak E61
- malle pietje
Grote gekoelde bak in de kofferbak E61
Weet iemand wat de grote geribbelde kast links achterin de E61 is, verstopt achter de bekleding? Ik hoorde hem nakoelen na het rijden en heb geen idee wat het is...Hij had het er wel zwaar mee leek het...
Re: Grote gekoelde bak in de kofferbak E61
Hallo beste Frank,
Ik heb eigenlijk geen idee, waar het om gaat.
Ik heb enkel wel een tip om misschien te weten te komen wat het wel kan zijn.
Kijk eens of u een onderdeel nummer kan vinden, op dat onderdeel.
Ga daarna eens naar BMW Part Catalog, vul het onderdeel nummer in het desbetreffende vakje in en kijk.
Onder aan de pagina kunt u de taal om switchen in elke taal die u wenst.
Verder kunt u hier ook alles vinden van uw BMW, door eerst in het VIN code vakje de VIN code in te toetsen, en daarna klikt op browse parts, u heeft nu het juiste type gevonden van uw BMW, ga daarna weer naar de onderzijde van de pagina, en kies de taal die u wenst.
Als u het onderdeel heeft gevonden, dan klikt u daar op, u krijgt nu de pagina vergroot, en onder de afbeelding staat de onderdelen lijst, met daar achter de prijslijst, staat deze in de verkeerde valuta, dan kunt u de juiste valuta rechts boven aan de pagina verwisselen.
Let wel, beste Frank!
De prijzen zijn exclusief de BTW, als u dit er bij optelt, dan heeft u nagenoeg de dealer prijzen, dat scheelt dan niet zo erg veel meer.
De site werkt dus voor elk type BMW, dit door het gebruik van de VIN code.
Succes, beste Frank, ik hoop dat u het kan gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Ad
Ik heb eigenlijk geen idee, waar het om gaat.
Ik heb enkel wel een tip om misschien te weten te komen wat het wel kan zijn.
Kijk eens of u een onderdeel nummer kan vinden, op dat onderdeel.
Ga daarna eens naar BMW Part Catalog, vul het onderdeel nummer in het desbetreffende vakje in en kijk.
Onder aan de pagina kunt u de taal om switchen in elke taal die u wenst.
Verder kunt u hier ook alles vinden van uw BMW, door eerst in het VIN code vakje de VIN code in te toetsen, en daarna klikt op browse parts, u heeft nu het juiste type gevonden van uw BMW, ga daarna weer naar de onderzijde van de pagina, en kies de taal die u wenst.
Als u het onderdeel heeft gevonden, dan klikt u daar op, u krijgt nu de pagina vergroot, en onder de afbeelding staat de onderdelen lijst, met daar achter de prijslijst, staat deze in de verkeerde valuta, dan kunt u de juiste valuta rechts boven aan de pagina verwisselen.
Let wel, beste Frank!
De prijzen zijn exclusief de BTW, als u dit er bij optelt, dan heeft u nagenoeg de dealer prijzen, dat scheelt dan niet zo erg veel meer.
De site werkt dus voor elk type BMW, dit door het gebruik van de VIN code.
Succes, beste Frank, ik hoop dat u het kan gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Ad
- malle pietje
Ha bedankt Ad, dat heeft geholpen. Het is de hifi amplifier... Nou, dan weten we dat ook weer:)
Hallo beste Frank,
Mooi, dat weten we nu ook weer.
Als ik ergens aan twijfel, dan kijk ik altijd op deze site.
Bij de dealer moet de magazijn man ook altijd lachen, dat is erg gemakkelijk, een klant die de onderdeel nummers weet, enkel even een check voor de zekerheid, en het is in orde.
Deze magazijn man kende ik dus ook al toen ik nog A6 reed, hij werkte destijds dus bij de VW / Audi garage.
Ik had voor de VAG gerelateerde auto's ETKA op de pc geïnstalleerd, dat is eigenlijk hetzelfde idee aan de site BMW Part Catalog, enkel staat ETKA op DVD, die je op de pc kan installeren.
Nu werkt hij bij de BMW dealer, we kennen dus elkaar al heel wat jaren.
Maar, ik vind het dus een hele makkelijke site, om alles een lekker uit te pluizen, je vind er dus gewoon alles via de VIN code, je hebt direct de juiste auto voor je, en de juiste onderdelen met de prijzen. Mooier en gemakkelijker kan het dus niet.
Met vriendelijke groet,
Ad
Mooi, dat weten we nu ook weer.
Als ik ergens aan twijfel, dan kijk ik altijd op deze site.
Bij de dealer moet de magazijn man ook altijd lachen, dat is erg gemakkelijk, een klant die de onderdeel nummers weet, enkel even een check voor de zekerheid, en het is in orde.
Deze magazijn man kende ik dus ook al toen ik nog A6 reed, hij werkte destijds dus bij de VW / Audi garage.
Ik had voor de VAG gerelateerde auto's ETKA op de pc geïnstalleerd, dat is eigenlijk hetzelfde idee aan de site BMW Part Catalog, enkel staat ETKA op DVD, die je op de pc kan installeren.
Nu werkt hij bij de BMW dealer, we kennen dus elkaar al heel wat jaren.
Maar, ik vind het dus een hele makkelijke site, om alles een lekker uit te pluizen, je vind er dus gewoon alles via de VIN code, je hebt direct de juiste auto voor je, en de juiste onderdelen met de prijzen. Mooier en gemakkelijker kan het dus niet.
Met vriendelijke groet,
Ad