Ik ben Ronald, ben instrumentatie (meet en regel) technicus en heb vanaf aanstaande woensdag een 316i Touring LPG-G3 uit 2004 op de oprit staan met een zeer volwassen kilometerstand van 300.000+km. Natuurlijk is daar ook de aanschafprijs naar en heb ik tijdens de proefrit al het eerste mankement ontdekt. Het is wel een hele strak niet uitgeleefd exemplaar.
Ik woon in Midden Limburg tussen de grintgaten en heb via dit forum al wat informatie verzameld over het probleem dat ik moet gaan oplossen. De aandrijflijn heeft een gemene brom tijdens optrekken en afremmen bij een bepaalde snelheid.
De werkzaamheden doe ik voornamelijk zelf. Ik heb hiervoor al voldoende ervaringen opgedaan met mijn overige vervoermiddelen. Deze zijn onder andere een Volkswagen kever (in restauratie), Golf3 variant met 400.000+km en nog een aantal golfjes 1.
De reden dat ik nu bij BMW aanklop, heeft te maken met de mooie lijn die ik dit model vind hebben.
In het verleden heb ik vanalles gereden van Opel via Japanners tot Volkswagen (er zit een stijgende lijn in in ieder geval

Ik zal de foto's plaatsen vanaf de advertentie. Als ik hem hier heb staan zal ik zelf wat foto's schieten en dan plaats ik die ook!
Ik hoop veel van jullie te leren en misschien leren jullie ook eens iets van mij.