Ik ben Inge en op diverse fora actief, vooral autofora in verband met mijn hobby.
Al jarenlang hou ik me, naast mijn baan, bezig met vooral oude auto's. Op mijn 17e mijn eerste aanwinsten, een Celica TA28 en een oude Caprice en daarna volgden er nog tig auto's waaronder ook diverse BMW's: 6series, 3series en mijn 2002tje.
Onlangs kocht ik een E46 320D van 1999 en die heb ik nu al eventjes (2 maanden), meestal hou ik een auto niet zo erg lang behalve als ze apart zijn (zoals mijn DiplomatV8 en mn MB 420SEL enz.) daar heb ik namenlijk een leuke droge schuur voor. Moet zeggen dat deze E46 me goed bevalt, ik gebruik deze voor mijn woon-werk verkeer. Tis niet echt een hobby auto in dit geval maar gaandeweg ga ik er toch wel enige dingen aan wijzigen, niet teveel uiteraard want hij is origineel mooi genoeg eigenlijk
Al zoekende ivm een lekkage in mijn flexibele uitlaatdeel kwam ik hier terecht en dacht: leuk...ik meld me aan. Had even verzuimd me voor te stellen want ik kwam wat in tijdnood.
Ik ga me eens even verdiepen in dit forum en mss kan ik nog wat leren of wat info verschaffen aan anderen. Heb bij de (excusez moi) Opel dealer gewerkt.
Ben wel benieuwd of er meer mensen interesse in oldtimers hebben.
Groetjes
Inge