PATRON's 320D - 02/07/11 Almost back

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Patron

PATRON's 320D - 02/07/11 Almost back

Bericht door Patron » 05 nov 2008, 21:34

daar ben ik dan weer met mijn 320D..

nou jullie hebben wel gezien hoe hij er uitziet.. maar zet alsnog even foto's erbij voor de showroom speciaal.

Exterieur:
Spoiler: Laat zien
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Interieur:
Afbeelding
ik heb dus al:

-Angel-eyes
-Xenon-verlichting
-Climate control
-Dubbele Sebring uitlaat
-Chrome nieren
-3D-kentekens
-Chrome kofferklep handgreep
-SilverVision knipperlichten
-LED kentekenverlichting + LED interieurverlichting + LED dashboardkast verlichting + LED bagageverlichting
-Luchtmassameter vervangen (Pierburg)
-Dension Gateway 300 iPod interface
-eLight Module
-M-Stuur
-Titan interieurlijsten
-Zwarte nieren 8)
-Elektrische memory stoelen

en dingen die ik nog wil doen zijn:
-Stootstrips spuiten in autokleur
-16:9 navigatie scherm (als ik het geld heb ga ik zsm naar Bertus ;) )
-M-spiegels
-Ramen blinderen
-M-tech II bumpers (misschien)
-LED facelift achterlichten (weet iemand waar ik deze kan krijgen voor de facelift model? heb ze alleen voor de prefacelift gevonden) Bestelt!
-eKombi Module
-Apple Iphone snap-in cradle (past niet, gaat dus niet door)
-Witte angel-eyes (geannuleerd, omdat mijn AE's van nu niet demonteerbaar zijn)

En dat was het wel zo een beetje denk ik.. voor de rest wat kleinere dingentjes.. dat zet ik wel erop als ik ze mod. Ik heb mn eerste mod inzicht! dat is de chrome kofferklep handgreep. Ga morgen even de auto helemaal schoonmaken en de handgreep monteren, met natuurlijk de bijhorende foto's erbij ;)

hier is de handgreep:
Afbeelding
Afbeelding
morgen meer..

--------------------------------------------------------------------------------------

Heb vandaag de chrome kofferklep handgreep erop gezet.. Vind het wel vet uitzien opeens! Alleen is het net een beetje te dik zeg maar.. Maar dat is niet zo een ramp. Verder heb ik SilverVision's gekocht en alleen nog achterin erin gezet.. voor komt nog. Maar moet ik die vanaf de binnenkant ruilen?

enkele foto's:

Chrome handgreep:
Afbeelding
Voordat het erop zat nog en hieronder met chrome handgreep dus

Afbeelding
Afbeelding
En deze is van de silvervision's

Afbeelding
En weet iemand misschien hoe ik die roetvlekken uit mijn bumper kan krijgen?

--------------------------------------------------------------------------------------

Vandaag heb ik ook even de tijd gehad om de voorkant te voorzien van SilverVision's.. vanavond zet ik de foto erop.

en op naar de volgende mod!

zoals beloofd het resultaat:

Afbeelding

Heb vandaag LED kenteken lichtjes gekocht en erin gebouwd, alleen had mn camera niet bij me dus het resultaat komt pas morgen helaas. Ook heb ik de binnenverlichting verLED :P het ziet er nu veel vetter uit van binnen.. alles is cool blue 8) inplaats van sjiek oranje/geel/rood.. ook hiervan komen de foto's morgen pas..

nou, ik ben toch nog naar buiten geweest (vriendin belde opeens: "jah ik kom even langs"), dus ik dacht ga meteen foto's maken. Maar ik zeg het eerlijk, het viel niet mee. was net iets te donker en kon geen focuspunten vinden :( mja hier nog enkele foto's voor het idee.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
morgen maak ik wel beter foto's.. ik vind het zelf ene kant wel mooier geworden, omdat het meer past bij de auto. Aan de andere kant is het net iets te fel, maar dat vind ik persoonlijk niet zo een ramp. en ik heb de oude lampjes nog in de auto liggen, kan het altijd nog ff verwisselen.

Update van vandaag: NIEUWE LMM! eindelijk heb ik het vervangen en hij rijd echt lekker nu.. helaas geen foto's van gemaakt, maar het installeren valt best mee eigenlijk..

Vandaag weer bij mijn Chinese vriend geweest voor paar LED-lampjes.. ik heb nu in mijn bagage ook LEDlichten.. en dat ziet er zooo vet uit in de avond! vooral als je hem open doet lijkt het net alsof er een alien ofzo eruit gaat komen :D

Ook heb ik de dashboardkastje voorzien van een LED-bulb.. ik dacht heb toch alles LED, waarom die niet.. plus geeft meer licht, dus handiger in de avond als je wat zoekt :!

hierbij de foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
ik moet wel erbij zeggen dat het veel feller lijkt op de foto, maar dat is IRL niet zo..

Zoals beloofd, een filmpje van de eLight modul! Ik zei dat er een DIY zou komen, maar helaas heb ik geen foto's gemaakt toen we het gingen installeren tijdens de meeting. Gelukkig heeft CTD even een handje geholpen en is het nu ingebouwd.

zo ziet het eruit van de voorkant. De eerste keer (dat ie 3x knippert) is wanneer ik hem sluit ook gaat ie 1x met grootlicht een signaal geven van Adios Amigos :P . En als ik hem open, knippert het met 1x en geen grootlicht. Ook heb ik ervoor gekozen om mn mistlichten aan te laten doen en later mn AE's erbij.. vind het persoon wel een vet effect, alsof het wakker wordt opeens :roll:

(ps: ik weet mn rechter grootlicht (links op de film) brand niet goed, maar dat komt omdat ik hem niet goed vast gezet had.)

en dit is de achterkant:

bij het sluiten branden de knipperlichten 3x en de buitenste remlichten daarna branden samen met de AE's de binnenste en de 3e remlicht erbij. En bij het openen knippert de knipperlichten 1x, daarna de buitenste remlichten. En na 2 seconden de binnenste remlichten erbij alleen (dit gebeurt dus samen met de AE's aan de voorzijde).
hoop dat ik het een beetje heb kunnen uitleggen, zo niet? kijk de filmjes!
en uiteindelijk een optie die je kan kiezen:

comfort knipperlichten.. dwz 1x aan je knipper arm bewegen en het knippert 3x..

ook heb ik dat de deuren op slot gaan boven de 30 km/h, maar daarvan heb ik nog geen filmpje kunnen maken..

fimpjes zijn trouwens opgenomen met mn iPhone, dus de kwaliteit is niet bijzonder.. en het regende bovendien :(

Vandaag bij Bertus mn M stuurtje laten inbouwen.. en het resultaat mag er wezen hoor! Ik vond het stuur al zo vet, maar toen ik het in mn handen had was ik helemaal verliefd geworden!
Afbeelding
moet nog wel beetje wennen met het vasthouden en drukken van de knopjes, maar dat komt wel goed :D

ben trouwens ook weer begonnen om met twee handen op het stuur te rijden :D wil hem niet meer loslaten :P

Heb de auto ook maar een wasbeurt gegeven dus meteen ff een foto gemaakt met de PATRON kentekens.. helaas zijn ze wat korter dan de normale kentekens maar het is toch alleen maar voor de show..
Afbeelding
Afbeelding

bewogen foto's trouwens, maar wilde geen flits gebruiken..

Heb de afgelopen tijd niet echt stilgestaan.. heb nu zwarte niertjes erop gemonteerd en ik weet dat niet iedereen ervan weg is, maar ik vind het veel stoerder eruit zien en daarom zijn ze nu erop :D de chromen zijn natuurlijk ook mooi, maar die stralen weer wat netter uit.. Ook heb ik de matzwarte interieurlijsten vervangen in titan zilvere lijsten, vind ze beter passen bij de kleur van mijn auto.
De nieren:
Afbeelding
De lijsten:
Afbeelding
Ook de deuren natuurlijk:
Afbeelding
en de lijsten vanaf de andere kant:
Afbeelding
Mijn volgende mod zijn de M-pedalen, heb ze al binnen maar wacht tot het wat droger is dan de afgelopen dagen -_-

Update 28 maart twee dubbel nul negen:

Ik mocht laatst van CTD een set elektrische stoelen overnemen met memory functie, maar mn bekleding moest er natuurlijk weer op komen. Dat heeft Gejeeke van het forum hier, voor me gedaan. Heb zelf ook (heel klein beetje) geholpen natuurlijk. Bij mn oude stoelen had ik aan de achterkant geen netje en het was zwart, maar nu is een grijze achterkant geworden met netje. Ook zijn de zijkanten grijs geworden. Dit omdat deze bij de elektrische zetel waren en ik vond het niet slecht uitzien met mijn kleur (schwarzgrau) interieur.
Afbeelding
Afbeelding
hier 2 foto's hoe het nu eruitziet dus. en achterin trouwens nog het frame van mn oude stoelen, die ik nog moet dumpen of verkopen.. :D

en gister heb ik trouwens een pakketje gekregen nog.. en dit zat erin:
Afbeelding
juist! zwarte pinkers! ik wilde eigenlijk smokey's (net als Robbel) maar die heb je dus niet zo gauw voor een fl model. ik ging toen beetje PS'en en kwam tot conclusie dat ik gewoon zwarte wil. en jah ik weet dat heel veel het juist net niet mooi gaan vinden, maar ik vind het wel wat hebben. en ik moest ze wel vervangen omdat in de rechter een barst zat.

ook heb ik SV's gekregen voor in de zijschermen.. maar ik vind ze erg donker oranje branden, vergeleken met de Philips knippers :? hoort dit zo? maar goed ze zijn nu minder visible en dat telt 8)
barst maar los zou ik maar zeggen :P
:(

Update 04/01/10

Ik had het best druk in de zomer, dus had ik mijn update's niet online gezet. Hierbij even een lijst met wat er allemaal veranderd is sinds de laatste update:

-OEM Bakje met rolluikje ipv Bluetooth telefoon houder geval
-EBC Gegroevde remschijven en EBC Red Stuff remblokken (echter moeten deze vervangen worden omdat ze hevig trillen bij het remmen en omdat ze heel veel lawaai maken)
- Verlichtte :///m: Short-shift pook met 6 versnellingen
-Ramen getint: voordeuren 35%, achterdeuren en achteruit 20%
-Nieuwe kentekenverlichting van Racing Dash, deze zijn inclusief het glas dus heb je geen last meer van die zwarte vierkant.
-Audio is ook geupdate, heb het zelf gedaan maar het is nog niet precies hoe ik wil. Heb nu vooraan Audio System compo's, achterin Soundstream compo's en deze worden ondersteund door een Soundstream versterker. Echter wil ik nog een woofer erbij maar dat komt hopelijk de volgende maand erin!
-Mijn rechter koplamp werkte niet goed, heb ff gekeken en na laten kijken. De ballast was defect dus heb ik een nieuwe gekocht en 2 nieuwe Xenon lampen a 6000k.

En dat was het zo een beetje :P foto's volgen nog, auto is nu te vies om een fotoshoot te houden :P
Laatst gewijzigd door Patron op 02 jul 2011, 00:32, 24 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Mac

Re: 320D uit Amsterdam

Bericht door Mac » 05 nov 2008, 22:07

Mooi bolide heb je Patron! :amen: De mods die je in gedachte hebt zullen haar helemaal af maken. iLike!!!!

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 05 nov 2008, 22:18

NICE, vergeet de Silver Vision niet!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

Mac

Bericht door Mac » 05 nov 2008, 22:29

Opt1mus schreef:NICE, vergeet de Silver Vision niet!
Afbeelding

Patron

Bericht door Patron » 05 nov 2008, 22:38

ik dacht al dat ik iets vergeten was op te schrijven !

thnx for the reminder!
Afbeelding

MindWarp

Bericht door MindWarp » 05 nov 2008, 23:55

De auto was al mooi maar het word steeds beter op deze manier. :W
Afbeelding
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer - Bruce Lee"

joost
Contacteer:

Bericht door joost » 06 nov 2008, 00:14

Opt1mus schreef:NICE, vergeet de Silver Vision niet!
jij en je silver visions :P

welke buurt in AMS zit je patron?

Patron

Bericht door Patron » 06 nov 2008, 00:21

woonde mn hele leven lang in zuid in de pijp.. sinds 2 maanden in IJburg.. :( niet echt iets voor mij mja moest wel mee met mn ouders.. jij dan?
Afbeelding

joost
Contacteer:

Bericht door joost » 06 nov 2008, 00:28

ai ai das jammer.

zit 100 meter van de DAM af int centrum.

Patron

Bericht door Patron » 06 nov 2008, 09:14

tjah het is niet eens zo erg man in IJburg.. :D mja je moet een keer met je bimmer langs mn restaurant komen.. kunnen we ff foto's schieten samen lijkt me wel vet.. kan je ook meteen pizza'tje scoren bij mij.. ;) restaurant is op het leidseplein..
Afbeelding

joost
Contacteer:

Bericht door joost » 06 nov 2008, 11:42

haha, okay dan :)
hoe heet de pizza tent?

Farl

Bericht door Farl » 06 nov 2008, 12:23

Mooie auto, man! M-tech II zou hem echt super staan en de rest van de mods ook wel! :)

Ik zou wel de huidige Angel Eyes behouden (my opinion).

Wesle_Y

Re: 320D uit Amsterdam - 07/11/08 update

Bericht door Wesle_Y » 10 nov 2008, 14:15

zeer mooie auto kerel

en denk dat de m lijsten hem niet verkeerd zullen staan :love:

Groeten wesley

Patron

Re: 320D uit Amsterdam - 12/11/08 update

Bericht door Patron » 13 nov 2008, 00:00

LED mod staat in post 1..
Afbeelding

Opt1mus
Contacteer:

Re: 320D uit Amsterdam - 12/11/08 update

Bericht door Opt1mus » 13 nov 2008, 09:12

PATRON schreef:LED mod staat in post 1..
GAAF, geen storingen in de BC? En belangrijker: waar vandaan en hoe duur!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”