Help, Nexus 5 GSM werkt niet samen met CCC

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
tom_il

Help, Nexus 5 GSM werkt niet samen met CCC

Bericht door tom_il » 26 feb 2014, 19:46

Sinds Gisteren heb ik een LG Nexus 5.

Mooi toestel maar hij werkt bijna niet met mijn CCC samen. Ik heb een 2007 pre-LCI.
Koppelen gaat perfect maar :
- De adresboek verschijnt niet, dit was ook het geval met mijn vorige nokia maar daar kon ik de adresboek doorsturen via Bluetooth. Dit lukt nu niet, doorsturen gaat maar de adressen verschijnen niet.
- Erger : Kan geen telefoon aannemen via de knoppen op het stuur of via de iDrive, de telefoon reageert niet. Opnemen en bellen gaat wel met de telefoon zelf.
- Alleen koppeling van geluid en microfoon werkt in de wagen.

Als ik zo rondzoek blijkt er meer problemen te zijn tussen koppeling met nexus telefoons en BMW idrive, maar geen van de oplossing van onderstaand artikel werkt.
http://www.androidpolice.com/2013/12/28 ... th-issues/

Optie is om de bluetooth the laten updaten bij de dealer, maar ik betwijfel of dit helpt (updaten via USB gaat niet op een pre-LCI).

Is iemand waar de nexus wel samenwerkt met de CCC (op de CIC blijken er minder problemen te zijn)
525d E61 2007 pre-LCI

matheeuwissen
Contacteer:

Re: Help, Nexus 5 GSM werkt niet samen met CCC

Bericht door matheeuwissen » 26 feb 2014, 21:28

Ik heb wel volop problemen gehad met het koppelen van mijn Nexus 4 aan mijn Dynavin. Vraag me niet hoe het ooit gelukt is. Maar ineens deed hij het.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

tom_il

Re: Help, Nexus 5 GSM werkt niet samen met CCC

Bericht door tom_il » 18 nov 2014, 08:50

Gisteren Android 5.0 doorgekregen op mijn telefoon. Probleem opgelost. :) :) :) :) .
Krijg nu de melding op mijn telefoon dat de Wagen probeert de telefoonboek te benaderen, deze kreeg ik met de Android 4.4.(2/3/4) niet.
525d E61 2007 pre-LCI

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Audio, navigatie en iDrive”