Onderdeelnummers ????
Onderdeelnummers ????
Hallo,
Ik ben bezig met luxere spiegels en heb deze gevonden van hetzelfde bouwjaar als mijn auto. Als ik het goed begrepen heb moet ik ook nieuwe deurmodules hebben.
Nu heeft de verkoper een fout gemaakt en mist een spiegel het glas, ipv daarvan wil hij twee deurmodules er bij leveren maar ik weet niet of deze geschikt zijn, ik kan op deze nummers ook niets vinden, kan iemand hier meer over zeggen ? De verkoper zelf kan het me ook niet vertellen (Duitse ebay)
De nummers : 6135 6 957759 en 6135 6 963014
Ik ben bezig met luxere spiegels en heb deze gevonden van hetzelfde bouwjaar als mijn auto. Als ik het goed begrepen heb moet ik ook nieuwe deurmodules hebben.
Nu heeft de verkoper een fout gemaakt en mist een spiegel het glas, ipv daarvan wil hij twee deurmodules er bij leveren maar ik weet niet of deze geschikt zijn, ik kan op deze nummers ook niets vinden, kan iemand hier meer over zeggen ? De verkoper zelf kan het me ook niet vertellen (Duitse ebay)
De nummers : 6135 6 957759 en 6135 6 963014
Re: Onderdeelnummers ????
Wat ga je nou weer doen
cker klapspiegels
Als ik de nummer intoets op bmwfans.info kom ik op niet meer leverbare deurmodules uit. Hele oude serie tot okt. 2004.
Als ik de nummer intoets op bmwfans.info kom ik op niet meer leverbare deurmodules uit. Hele oude serie tot okt. 2004.
Pappa > 2006-E61-550i-M - Mamma 2015-F20-118d
Hahahaha, dat is al verder dan ik kwam, weet natuurlijk dat het deurmodules zijn maarja, gaan ze het ook doen ?Knakkel schreef:Wat ga je nou weer doencker klapspiegels
![]()
Als de stekkers hetzelfde zijn kan ik er dan van uit gaan dat ze het doen ? Spiegels zijn ook van 2004 net als de Bimmer maar of dat nou garantie geeft ?
Ben je zeker dat je andere deurmodules moet hebben ? In realOEM staat niet bij dat ze gekoppeld zijn aan een bepaalde optie.
525d E61 2007 pre-LCI
Sorry, ik kan je niet helpen. Zo veel verschillende types en series.
Ook weet ik niet welke module de spiegels aanstuurt, de satelietmodule of de deurmodule...
Ook weet ik niet welke module de spiegels aanstuurt, de satelietmodule of de deurmodule...
Pappa > 2006-E61-550i-M - Mamma 2015-F20-118d
Hoi Tom_iL. ik ben hier niet zeker van maar ben alleen bang dat de huidige module de inklapfunctie niet aanstuurt omdat ik dat nu niet heb maar ik kom er door zoeken op het net niet echt achter. Heb wel verschillende verhalen gelezen dat je de volgens de een de comfortstoelen moet hebben (diemik niet heb) en volgens de ander weer niet, er is in ieder geval iemand geweest op dit forum die het zonder deze stoelen heeft gedaan maar stond alleen een bericht dat het gelukt was maar niet hoe. Heb daar ook gereageerd met de vraag of hij de modules vervangen heeft maar komt geen reactie.tom_il schreef:Ben je zeker dat je andere deurmodules moet hebben ? In realOEM staat niet bij dat ze gekoppeld zijn aan een bepaalde optie.
Het is in ieder geval de deurmodule.Knakkel schreef:Sorry, ik kan je niet helpen. Zo veel verschillende types en series.
Ik ben ook niet op de hoogte van de deurmodules.Bart70 schreef:Hoi Tom_iL. ik ben hier niet zeker van maar ben alleen bang dat de huidige module de inklapfunctie niet aanstuurt omdat ik dat nu niet heb maar ik kom er door zoeken op het net niet echt achter. Heb wel verschillende verhalen gelezen dat je de volgens de een de comfortstoelen moet hebben (diemik niet heb) en volgens de ander weer niet, er is in ieder geval iemand geweest op dit forum die het zonder deze stoelen heeft gedaan maar stond alleen een bericht dat het gelukt was maar niet hoe. Heb daar ook gereageerd met de vraag of hij de modules vervangen heeft maar komt geen reactie.tom_il schreef:Ben je zeker dat je andere deurmodules moet hebben ? In realOEM staat niet bij dat ze gekoppeld zijn aan een bepaalde optie.
Maar in RealOEM staat geen optie bij, wat dus wil zeggen dat de deurmodules niet gelinkt zijn aan enige optie. Zoniet zou je verschillende versies hebben.
525d E61 2007 pre-LCI
Daar heb je denk ik gelijk Tom_il , kan het natuurlijk even wagen om zonder vervanging te doen maar dan moet ik eerst kijken of de aansluitingen wel hetzelfde zijn denk, deurpanelen eraf en module bekijken, de aansluitingen per spiegel zijn verschillend in de loop der jaren, de nieuwe zijn hetzelfde bouwjaar maar ik weet niet of dat automatisch betekent dat de aansluitingen hetzelfde zijn, ik ben bang dat hier per type spiegel verschil in zit.