uitlaat spruitstuk
-
MOEY
uitlaat spruitstuk
hallo medeliefhebbers,
Ik zit met een probleem mijn uitlaat spruitstuk is gescheurd, ik ben nu op zoek naar een spruitstuk is er wellicht iemand hier aanwezig die er 1 toevallig heeft liggen of 1 weet te staan die ik kan op kopen?
Ik heb echt heeel veel gebeld en ik heb er maar 1 kunnen vinden deze is nieuw en best wel prijzig, kan iemand mij misschien helpen met een tweedehandse?
Alvast bedankt!
Ik zit met een probleem mijn uitlaat spruitstuk is gescheurd, ik ben nu op zoek naar een spruitstuk is er wellicht iemand hier aanwezig die er 1 toevallig heeft liggen of 1 weet te staan die ik kan op kopen?
Ik heb echt heeel veel gebeld en ik heb er maar 1 kunnen vinden deze is nieuw en best wel prijzig, kan iemand mij misschien helpen met een tweedehandse?
Alvast bedankt!
Re: uitlaat spruitstuk
Je kan het beste een nieuwe aanschaffen bij de Dealer. Scheuren in de uitlaatspruitstuk is een kwaal bij de E60. Een 2e hands lijkt me niet echt verstandig aangezien je niet weet hoelang deze mee zal gaan. Ik geef toe een nieuwe is een dure grap, maar denk dat je goedkoper uit bent als achteraf blijkt dat de 2e handse het toch gaat begeven.
FSC CODES VOOR RETROFITS CIC NBT NBT EVO
DVD VRIJSCHAKELEN OP NBT EVO id4,id5,id6
xHP Flash, Navigatieupdate CIC & NBT EVO, VIM, Apple Carplay
-
MOEY
djvirus schreef:Je kan het beste een nieuwe aanschaffen bij de Dealer. Scheuren in de uitlaatspruitstuk is een kwaal bij de E60. Een 2e hands lijkt me niet echt verstandig aangezien je niet weet hoelang deze mee zal gaan. Ik geef toe een nieuwe is een dure grap, maar denk dat je goedkoper uit bent als achteraf blijkt dat de 2e handse het toch gaat begeven.
Ja je hebt gelijk ik er ook effe over nagedacht is eigenlijk niet zo slim, ik heb net maar een nieuwe besteld bij offenga.
- bellatorfortis
ik meen ooit gelezen te hebben dat de spruitstukken van een e39 ( laatste types ) ook passen..
mis dat dat een optie is want die zouden sterker zijn....
mis dat dat een optie is want die zouden sterker zijn....
You have a drop on your nose;
I think it's water.
No it'snot.......
I think it's water.
No it'snot.......
Ik heb 530d lci die zijn van rvs en aansluiting is conisch ipv vierkant dat past dus niet.
De beste oplossing is een gietijzeren van een e39.
Die kunnen de warmte beter af.
De beste oplossing is een gietijzeren van een e39.
Die kunnen de warmte beter af.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
-
MOEY
thnx heren maar heb al een nieuwe besteld, hoop dat ie morgen binnen is dan kan ik hem van het weekend erop gooien
-
Rudolf1975
Heb je de Gietijzeren of de originele besteld Moey?
-
MOEY
Rudolf1975 schreef:Heb je de Gietijzeren of de originele besteld Moey?
ik heb bij offenga besteld zie link.
http://www.offenga.nl/webshop/nieuwe-bm ... stuk-m57n/
die van ebay was ook goed alleen de bezorg tijd was een beetje te lang, en ik heb de auto echt dagelijks nodig voor werk.
nogmaals thnx!
-
MOEY
heb vrijdag mijn uitlaatspruitstuk los gehaald tot mijn verbazing zag ik mijn turbo lekken als een gek, blijkt dat de keringen van de turbo op zijn. dus nu de vraag kent iemand een goed adresje voor revisie van de turbo?
Ik had in december precies hetzelfde probleem en ik kwam erachter doordat ik uitlaatgassen begon te ruiken in mijn auto.MOEY schreef:heb vrijdag mijn uitlaatspruitstuk los gehaald tot mijn verbazing zag ik mijn turbo lekken als een gek, blijkt dat de keringen van de turbo op zijn. dus nu de vraag kent iemand een goed adresje voor revisie van de turbo?
Ik heb mijn turbo's laten reviseren bij 'Turbo's Hoet' en dat kostte daar ca. € 635,- incl. BTW per turbo (en daar komen dan nog de kosten bij voor het uitbouwen/inbouwen/verzenden/nieuwe pakkingen e.d. bij van je eigen garage). Op internet staan ze vrij goed aangeschreven.
-
MOEY
Mooggie schreef:Ik had in december precies hetzelfde probleem en ik kwam erachter doordat ik uitlaatgassen begon te ruiken in mijn auto.MOEY schreef:heb vrijdag mijn uitlaatspruitstuk los gehaald tot mijn verbazing zag ik mijn turbo lekken als een gek, blijkt dat de keringen van de turbo op zijn. dus nu de vraag kent iemand een goed adresje voor revisie van de turbo?
Ik heb mijn turbo's laten reviseren bij 'Turbo's Hoet' en dat kostte daar ca. € 635,- incl. BTW per turbo (en daar komen dan nog de kosten bij voor het uitbouwen/inbouwen/verzenden/nieuwe pakkingen e.d. bij van je eigen garage). Op internet staan ze vrij goed aangeschreven.
Hoi Moogie,
Ik ga morgen een turbo ophalen bij een revisie bedrijf maar thnx voor je reactie
-
MOEY
vandaag eindelijk mijn nieuwe uitlaatspruitstuk binnen gekregen.
Heb mijn EGR schoon gemaakt zat niet heeeel erg vol viel reuze mee, ben nu bezig om de swirlflaps uit mijn inlaat te demonteren, alleen ben ik nog effe aan het kijken of ik die plastic klepjes kan krijgen ergens in nl.
Carterventilatie filter ook besteld die is onderweg, alle filters ga ik ook nog doen.
Ik hoop dat ik eind deze week klaar ben of begin volgende week, weet iemand hoeveel liter olie in een 530D e60 van 2003 gaat?
Heb mijn EGR schoon gemaakt zat niet heeeel erg vol viel reuze mee, ben nu bezig om de swirlflaps uit mijn inlaat te demonteren, alleen ben ik nog effe aan het kijken of ik die plastic klepjes kan krijgen ergens in nl.
Carterventilatie filter ook besteld die is onderweg, alle filters ga ik ook nog doen.
Ik hoop dat ik eind deze week klaar ben of begin volgende week, weet iemand hoeveel liter olie in een 530D e60 van 2003 gaat?
Er gaat Ongv 8,5 liter 5w30LL04 olie op jou 530D..
E60 530D - Sold
E91 330D - Daily Driver
E91 330D - Daily Driver
-
MOEY
Vaporized schreef:Er gaat Ongv 8,5 liter 5w30LL04 olie op jou 530D..
dank je wel!