Ik realiseerde me ineens dat ik wel een voorsteltopic had, maar geen Showroomtopic, dus bij deze.
Begin 2013 heb ik mijn 330 gekocht, toen zag deze er nog zo uit:

Hij zag er erg goed uit voor zijn leeftijd en km stand, al waren er wel wat dingetjes die ik graag anders wilde zien... Dit is allemaal overigens heel netjes opgelost allemaal door de garage, ook dingen die eigenlijk totaal niet in garantie vielen.
Bij het ophalen van de auto na de afleverbeurt + apk etc, was ik op weg naar huis, en gebeurde er na +- 20km iets vreselijks, het oranje olielampje ging branden, kort hierop begon de 3.0 een beetje te tikken, en ik was in totale paniek, garage gebeld, zouden de auto op komen halen, is ook netjes gebeurd, bleek uiteindelijk de oliepompmoer te zijn die los ging ( was nog niet los, maar pomp werkte dus nog maar voor een deel, dus de oliedruk was niet goed ) Omdat de motor toen toch al open was hebben ze m gelijk maar even gereviseerd!!

Sindsdien alleen nog wat kleine dingetjes onder garantie laten maken etc, alles was eigenlijk prima.
Een van mijn eerste eisen was, die achterlijk uitziende demper eronder vandaan, er kwam weliswaar een prachtig geluid uit ( Supersprint 6cyl demper ), maar ik vond t er niet uit zien, en de pot was werkelijk gigantisch. Ik wilde graag een duplex systeem eronder ( NIET a la M3 look ), maar gewoon met 4 pijpjes, 2 aan elke kant, alleen een stukje verder naar buiten dan bij een M3, en andere soort sierstukjes erop, ook wilde ik GÉÉN pot of wat dan ook zien van achter, alleen sierstukjes, wat heel netjes is opgelost bij Little Exhaust

Hierna, was een van de dingen die ik ook wel graag wilde, de FL look achterlichten, + led mistlampen en speciale kentekenplaatverlichtings unit met iets van 18 leds per stuk.

Sindsdien heb ik me met wat ander klein spul bezig gehouden waarvan ik helaas geen fotos heb gemaakt, dit heeft even tot vrij recent geduurd, toen ik voor de Inspectie 2 moest, en eigenlijk ook nieuwe achterbanden, ben toen van 225/40/18 naar 255/35/18 gegaan.

En vandaag heb ik dan een van mijn grote irritatiepunten aangepakt, mijn rode remklauwen, dit was door de vorige eigenaar gedaan, ik vond het al niet zo mooi, + dat het slecht gedaan was, en het rood begon behoorlijk te vervagen. Nu ziet het er zo uit!

Komende updates gooi ik hier ook neer, hieronder een lijstje van wat er al gedaan is, en wat er nog in de planning staat!!
Mods gedaan:
-Duplex einddempers op maat bij Little Exhaust te Almelo
-LED HL Automotive angeleyes
-6000k HB4 mistlampen
-6000k Xenonlampen om te matchen met de LED angeleyes en de 6000k mistlampen.
-Chrome LED zijknippers
-Silvervision lampjes in de voorknippers
-Luxe platen
-Remklauwen zilver/aluminium gespoten
-Dubbeldin radio ( zat er al in, ben eigenlijk opzoek naar een betere )
-Facelift look LED achterlichten van HL Automotive
-LED kentekenplaatverlichting ( complete unit ) van HL Automotive
-6000k LED interieurverlichting in alle mogelijke unit behalve de lampjes van de makeup spiegels
-18" styling 135 M wielen
-255/35/18 op de achtervelgen ipv 225/40/18
-Aluminium veerpootbrug
-Follow Me Home functie gelinkt aan CV afstandsbediening (Pthrustfull mod)
-Amber/oranje neon onder het dashboard voor meer OEM BMW gloed
-BMW ruitenwissers van HL Automotive, staat luxer
Mods nog in de planning:
-Interieurlijsten aanpakken en spuiten/wrappen/plastidippen naar aluminiumlook
-Styling 95 19" breedset of andere 19" set
-SMG M-flipperstuur multifunctioneel
-E60 M5 verlichte SMG keuzehendel OF verlichte M pook mits ik bakswap doe
-fatsoenlijke ( misschien originele ) dubbeldin radio
-Harmann Kardon speakerupgrade ( complete set bij voorkeur )
-Misschien chip op maat ofzo
-Auto compleet laten wrappen glanswit, dak, spiegels, kofferbaklip en bumpergrilles glanszwart
-BMW Logo projectors in de deuren
-Interieurlijsten vervangen of spuiten naar aluminiumlook
-Lederen interieur laten opknappen
-Schmiedmann spruitstuk + sportcats + 1 extra tussendemper
-BMW high performance carbon intake ( Kost een paar centen maar dan heb je ook wat... )
-Setje imitatie zijschermen, is nu al 3x opnieuw gespoten en roest komt terug + constant kleurverschil (donker)
-Twijfel over bakswap naar een 6 versnellingen handbak
-Twijfel heel hard over Mtech bumper set of iig voorbumper
Hoop dat jullie het wat vinden
Over een aantal dingen van mijn wishlist twijfel ik nog, ben bv nog niet uit over dat compleet wrappen, misschien doe ik iets soortgelijks als RicooE46 van t forum gedaan heeft, zwart dak, zwarte nieren en Mtech. Maar daar ben ik nog niet over uit.