Radio Kabelboom
Radio Kabelboom
Heeft iemand een schema van de orginele radio kabelboom.
Welke kleur waar voor dient?
Welke kleur waar voor dient?
Re: Radio Kabelboom
Niemand die mij kan helpen?
De Sloperijen hier zijn niet zo vriendelijk mag de stekker er niet uit knippen blijven aandringen over ik heb wel iso stekker liggen
De Sloperijen hier zijn niet zo vriendelijk mag de stekker er niet uit knippen blijven aandringen over ik heb wel iso stekker liggen
Ik heb wel schema's. Heb ik alleen wel je bouwjaar nodig daar er door de jaren heen wel wijzigingen zijn geweest in kleurcode. Misschien dan ook handig om je woonplaats te vermelden.
Het geluid bij vermogen vragen in sportstand. mmmmmmmmmmmmmmmmmmm
-
Roderic E32
Heb je de originele stekker er nog opzitten?
Ik heb namelijk wel een verloopkabel ervoor die naar 2 ISO stekkers gaan...
Mijn E36 is uit 1992 (M50 non vanos)ec230n schreef:Ik heb wel schema's. Heb ik alleen wel je bouwjaar nodig daar er door de jaren heen wel wijzigingen zijn geweest in kleurcode. Misschien dan ook handig om je woonplaats te vermelden.
Orginele stekker is afgeknipt(verloopkabel naar 2 ISO stekkers heb ik al)Roderic E32 schreef:Heb je de originele stekker er nog opzitten?
Mail mij even op prive mail. Kan ik je het juiste schema toesturen. ec230n@gmail.com
Ik heb je een mailtje gestuurd.ec230n schreef:Mail mij even op prive mail. Kan ik je het juiste schema toesturen. ec230n@gmail.com
Setje schema's nog ontvangen?
Ja heb ik ontvangen bedankt, maar helaas heb ik er niks aan de speaker kabels hebben ze ook voor een deel afgeknipt dus moet nu via versterker aansluiten en de originele bekabeling omzeilen
okee, succes met je puzzel
Radio werkt al alleen nog versterker en speakers installeren en aansluiten