Mijn naam is Roel en ik ben sinds een paar dagen in het bezit van een E36 316i uit 1993. Eigenlijk ben ik hier een beetje bij toeval aangekomen, het verhaal is als volgt:
Drie jaar geleden heb ik samen met twee andere liefhebbers een auto-sleutelclub opgericht. We begonnen toen met 10 leden, inmiddels uitgegroeid tot 35 man en 2 dames. De leden sleutelen aan auto's van allerlei merken en typen, maar BMW en Mercedes zijn wel in de meerderheid. Sommigen verversen alleen de vloeistoffen, maar één lid is zelfs bezig een V8 in een E30 te bouwen. Dit even als indicatie van waar we zo'n beetje mee bezig zijn.
Een van de leden kwam op de club met een uitgefikte zekeringbak in z'n 316i. Hij zag er tegenop om hier nog veel werk en eventueel kosten aan te maken, en bood de auto voor weinig te koop aan.
Misschien een beetje overmoedig -ik weet niks van BMW, dit hoop ik hier bij te spijkeren- ben ik de uitdaging aangegaan. Ik vind het namelijk echt een leuke auto, goeie kleur, stuurt en schakelt strak, heel net interieur en de problemen hoop ik wel te kunnen repareren.
Maar voorlopig heb ik dus een 316i zonder rem-en dimlicht, niet werkende temperatuur- en brandstofmeter en niet- uitschakelbare interieurverlichting

Jullie gaan me ongetwijfeld nog vaak horen

Groeten van Roel